
W poprzednim numerze „Wspólnoty”, w artykule o konferencji naukowej, zamieściliśmy także projekt przykładowego logo Parczewa. Dziś przedstawiamy autora, który zdradza kulisy tego projektu.
To logo, to nie przypadek- mówi Łukasz Haponiuk, autor- Kolory, które tworzą ten logotyp są odwzorowaniem układu kolorów występujących w naturze: błękit nieba oraz, zieleń której tak wiele jest w Parczewie. Jednak tu barwy te są zaaranżowane w sposób artystyczny, co nadaje grafice radości, lekkości, artyzmu i niedopowiedzenia. Tak wyglądający znak wyraźnie różni się od logotypów innych miast, co jest jego dużym plusem oraz szansą na lepszą identyfikację mieszkańców z miejscem.
Pod napisem Parczew widnieje też hasło promocyjne: „Amazing town”, (niezwykłe miasto). Dobre hasło promocyjne jest kwintesencją oferty. Ujmuje ją w sposób lapidarny, ale przekonujący i wywołujący pozytywne emocje. Na dole planszy umieszczone są trzy okręgi, które definiują obszar działań, na które władze najbardziej powinny zwrócić uwagę w promocji Parczewa.
Co Ty sądzisz na temat takiego logo Parczewa? Podziel się z nami swoją opinią.
mieszkaniec [2011-09-02 21:41]
a ja myślę ze to logo świetnie odwzorowuje nasze miasto: jakieś takie wyblakłe, nie widoczne, wymarłe, pełne impresjonizmu, puste, zadufanie i przesadne. A jak odnieść te 3 dymki? Know-how z techniczną wiedzą uprawy pomidorów (jak mi się wydaje sami ją zaimportowaliśmy z Holandii), dmuchaniem w szkiełko czy ciągnięciem druta?? Biznes z ogromnymi inwestycjami w biogazownie a turystyka z wypadem nad Białkę? Najwięcej tu chyba tego niedopowiedzenia… pozdrawiam wszystkich miłośników miasta Parczew
Ocen ten komentarz:
gó*no warte
Ocen ten komentarz:
antek z 1 klasy [2011-01-28 17:29]
śmieszni jesteście, to zerówiaki lepsze by wymyślili
Ocen ten komentarz:
Pytanie brzmiało: co Ty sądzisz na temat logo? Więc odpowiem co sądzę: po pierwsze niewiele ma ten tęczowo-lekki-zwiewny-artyzmem-trącący napis Parczew z logo. Profesjonalne logo można zrobić nawet z dziecięcego obrazka, ale trzeba najpierw wiedzieć czym jest logo i CS4. Robota wygląda jak z PowerPointa - różne rodzaje czcionek i to nawet nie-autorskie tylko skopiowane z Worda("a" wygląda jak Times New Roma :)w różnych kolorach - to pomysł na napis "Przedszkole" i to też tylko dla celów akademii z okazji Dnia Matki. Autorom/Autorowi polecam hasło w wikipedii "Logo" z przykładowym logo serwisu. Jak chcecie popatrzeć na prawdziwe logo i jesteście chłonni na dobre rady i wskazówki polecam: http://www.alw.pl Za to pełen podziw za opis - grunt to umieć się sprzedać, nawet jak się zrobiło niezły szajs :) Pozdrawiam
Ocen ten komentarz:
NIC Z NIEGO NIE KUMAM !!!!!!!!!1 Dla mnie lipa !!!!
Ocen ten komentarz:
mnie się praca podoba, a jak by ją nie zrobić każdy powie ,że podobna do innej. To tak samo jak każdy mówi jakie dziecko podobne do tatusia, a nie koniecznie jest jego - po prostu zapatrzyła się..
Ocen ten komentarz:
plakat nie jest ani oryginalny [2010-05-13 10:54]
bo wygląda prawie tak samo jak ten unijny, ani ładny i jeżeli już ktoś się bierze za projektowanie to wypadałoby mieć nieco większą wyobraźnię i nie kopiować czyichś prac.
Ocen ten komentarz:
tojest bardzo ładny , lekki w odbiorze plakat , gratuluję
Ocen ten komentarz:
na plakatach po prostu trzeba się znać, a nie zazdrościć ,że ktoś miał pomysł
Ocen ten komentarz:
Widziałem te logo we wspólnocie jest fajne, najważniejsze , że coś się dzieje
Ocen ten komentarz:
Mnie tam wszystko sie podoba
Ocen ten komentarz:
Bardzo oryginalne logo. Kto ma jeszcze lepszy pomysł? Do dzieła! Przecież chodzi o promocję Twojego, Mojego, Naszego Parczewa.
Ocen ten komentarz:
spokojnie po co Wy się denerwujecie nawzajem
Ocen ten komentarz:
mieszkaniec;) [2010-05-06 14:42]
parczewiak czy parczewianin ;)??
Ocen ten komentarz:
fachowcu, przestań się w końcu ośmieszać bo naprawdę nikogo nie interesuje ani twoja praca ani ty, więc zamiast pisać idiotyzmy nie związane z tematem pomyśl czy sam nie wykonałbyś takiego projektu a przynajmniej jak już się wypowiadasz to na temat.
Ocen ten komentarz:
chyba ci się coś powaliło w tej głowie, jak by praca którą wykonuje mi nie odpowiadała to już dawno bym ją zmienił, a że są gorsze okresy w moim życiu zawodowym to już moja sprawa. Nie potrzebuje opinii osoby której nie stać nawet na nick. Dla mnie nie istniejesz.
Ocen ten komentarz:
Synieq: Plusy Parczewa [2010-05-06 00:53]
Tanie mieszkania, spokój - idealne miejsce na zasłużoną emeryturę :) Dom pod Lublinem oddać dzieciom czy wnukom i kupić sobie mieszkanie w Parczewie :) atrakcyjne kościoły i bliskość Pojezierza uatrakcyjnią życie emeryta. Młodych do Parczewa nie przyciągniecie, ale może warto właśnie w takich ludzi zainwestować? Będą mieszkańcy to i lokalni przedsiębiorcy będą mieli klientów...wnuki do dziadków też przyjeżdzać będą. To jest tylko moje zdanie co do plusów miasta, z resztą chyba dość pozytywna wizja. Ja Was młodych nie wyganiam :) Działajcie i promujcie miasto.
Ocen ten komentarz:
Celeste ma rację [2010-05-05 22:04]
a ty zaje... przestań jęczeć, że ci tak cięzko prowadzić własną firmę i rozejrzyj się za inną pracą skoro ta ci nie pasuje. Nie ty jeden prowadzisz własną działalność więc naprawdę nie musisz nikogo uświadamiać co to znaczy. Chyba najwyższy czas wrócić do tematu wątku bo nikogo nie obchodzi twoja frustracja spowodowana "ciężką" pracą na własny rachunek.
Ocen ten komentarz:
Logo stworzone zostało na potrzeby konferencji o promocjach miasta, jako przykładowe, parczewski magistrat nie ma z nim chyba nic wspólnego
Ocen ten komentarz:
Iwaona do Celeste [2010-05-05 19:06]
hej już to czytaliśmy, piszesz dosyć sensownie ale to tylko słowa przekonaj nas do tego swoim projektem, mam tez wrażenie że w twoich wpisach jest mała nutka zazdrości bo tu niby masz pojęcie piszesz że logo powinni stworzyć artyści ale jako artysta też powinieneś doceniać czyjś punkt widzenia. Tobie powinno być o wiele łatwiej niż nam, my tylko możemy oceniać co widzimy Ty możesz to sobie przełożyć na sztukę bądź doszukać się w tym projekcie dobrych cech.
Ocen ten komentarz:
Jeśli Pan Łukasz wyrazi chęc wspołpracy to służe pomocą.
Ocen ten komentarz:
czekamy w takim razie no twoja propozycję... będzie z czym porównać to logo.
Ocen ten komentarz:
Jezeli jest tak jak ktos napisal o danym studiO to powinne te osoby zajmowac sie tym co umia najlepiej i nie robic czegos co nie jest ich mocna strona. Logo jest wzorowane. Ale jak widac nie zawsze warto sie wzorowac na kims bo mozna zrobic krzywde. Logo jest nie spojne. Brak tu pewnej trwalej koncepcji. Jest balagan. Czcionka z bold przechodzi odrazu w pisana. Bez jakiegos przejsca. Czcionka sasiednia powinna pasowac do kolejnej żeby uzyskac efekt "przejscia". Co do napisu "amazing town" sprobowalabym dac go na gorze a napis 2010 o wiele mniejszy. Brak mi tez tego zółtego w napisie parczew. A za duzo barw z niebieskiej palety. Sprobowalabym duze A zamienic z R moze byloby lepiej. A co do "arial" to arialem mozna duzo fajnych rzeczy stworzyc :)
Ocen ten komentarz:
może oświecisz nas czy ty również jesteś lokalnym przedsiębiorcą czy państwowym pracusiem na ciepłej posadce.
Ocen ten komentarz:
może i jestem buc ale ty zaraz przede mną. Wkurza mnie zachowanie takich ludzi jak ty którzy za sobą mają tylko pasmo s*kcesów i którym wszystko się układa.
Ocen ten komentarz:
ja tu widzę tylko jednego buca [2010-05-05 18:22]
i jest nim osobnik ukrywający się pod nickiem zaje....niewątpliwy fachowiec od lokalnej reklamy niedoceniony i jedyny cięzko pracujacy w tym miescie.
Ocen ten komentarz:
po to żeby taki buc jak ty miał pożywkę.... przepraszam znowu mnie poniosło.
Ocen ten komentarz:
tego typu podobieństwo nie jest plagiatem... ani nawet łudzonco podobne nie jest, oczywiście można się doszukiwać podobieństwa ale czy nie jest tak że ma się wrażenie że już gdzieś się to widziało. Nie wiem czy to jest przypadkowe czy zamierzone ale taką cechę to logo posiada.
Ocen ten komentarz:
każdy z nas ciężko pracuje, nie jesteś żadnym wyjątkiem a za fachowca się uważasz gdyż jak zaznaczyleś "siedzisz w tej branży" i po co ta gadka? Ktoś tutaj wstawił logo 50 lecia Unii Europejskiej, bardzo podobne do tego tworu pana Haponiuka, ciekawe czy autor stąd czerpał inspirację?
Ocen ten komentarz:
czy te logo czegoś wam nie przypomina? [2010-05-05 17:58]
http://dyplomacjafm.blox.pl/2007/03/Europa-za-kolejne-50-lat.html Bo mi się tak jakoś dziwnie skojarzyło.
Ocen ten komentarz:
przepraszam wszystkich których dotknęły moje wpisy, trochę mnie poniosło, faktycznie wróćmy do zdrowej dyskusji która przyniesie dużo więcej dobrego a niżeli wyrzucanie własnych frustracji.
Ocen ten komentarz:
Jak nie ma o czym mówić , a tym bardziej jeżeli ma się kogoś obrażać to lepiej dokonać oceny tego logo jest dobre, a przynajmniej dyskusyjne
Ocen ten komentarz:
bardzo dobre logo zalatuje Pikassem
Ocen ten komentarz:
właśnie kupiłem gazetę bo coś do mnie doszło na na mieście. Jakieś wielkie poruszenie i faktycznie co tu się dzieje. Mam tylko nadzieje że to nie przysłoni innych problemów jakie nasze miasto ma. Logo natomiast jest bardzo wyszukane, gratuluje.
Ocen ten komentarz:
może niech Miasto zatrudni wielka sieciówkę. Zapłaci 150 000 tyś za koncepcje rozwoju to się może obudzi i zapewne krytyki nie będzie w co oczywiście nie wierze.
Ocen ten komentarz:
tak jak napisałem chcę się zmienić, CHCĘ ZMIAN tylko wkurza mnie jak ktoś neguje wszystkie działania które mogły by zmienić nie tylko mnie ale i ciebie.
Ocen ten komentarz:
nie Iwona, wkurza mnie że są równi i równiejsi... i może to takich trzeba wyplewić z miasta.
Ocen ten komentarz:
powiem jeszcze jedno, nie powinieneś się nawet odzywać w tej kwestii zanim nie zapoznasz nas ze swoją wizją Parczewa, reklamy, logo. Może i my chcemy ocenić coś co zrobiłeś a nie tylko puste słowa.
Ocen ten komentarz:
uuu robi się gorąco, jak to w Parczewie, wszystko wraca do normy w dalszym ciągu górą argument siły.
Ocen ten komentarz:
nie uważam się za fachowca, za to ciekawi mnie w jakiej dziedzinie ty jesteś fachowcem... a może siedzisz na Ciepłym krzesełku i wali cie wszystko dookoła bo mama czy tata poprą załatwią co trzeba. Człowieku niektórzy naprawdę ciężko pracują w tym mieście...
Ocen ten komentarz:
myślę że dzieci zrobiłyby to lepiej, poza tym wowczas nikt nie miałby pretensji, ze coś jest nieprofesjonalne. Najgorsza rzecz to udawać fachowca nie mając o niczym pojęcia, tak jak w twoim przypadku.
Ocen ten komentarz:
głupkiem w dodatku bez kultury jesteś ty, wstyd dla tego miasta bo mieszkają w nim tacy prostacy i nawet ekstra wypasione logo nie pomoże w reklamie Parczewa dopóki te chamstwo twojego pokroju nie zniknie z miasta.
Ocen ten komentarz:
ja z chęcią!! ale nie dla takich j*banych głupków jak wy. Poza tym powinieneś wiedzieć że każdy projekt jest inny, pisząc że nie skorzystasz po tym co zobaczyłeś, śmiało mogę powiedzieć że nic w tej swojej głowie nie masz i oceniasz książkę po okładce ludzi pewnie też. Niech Ci te dzieci projektują za banana będzie taniej.
Ocen ten komentarz:
moze skorzystasz i sam się w ten sposób zareklamujesz? Pal sześć logo ważne żeby biznes rozkręcić. Osobiscie nie skorzystałabym z usług takiej firmy po tym co zobaczyłam.
Ocen ten komentarz:
Iwona do kryptoreklama [2010-05-05 15:53]
hahah dobre, pozwać ich i osądzić hahaha, nie rób z siebie pajaca.
Ocen ten komentarz:
zaje... o takich jak napisał. [2010-05-05 15:52]
Rzeczywiscie czyzby przypadek że twórcy chcą się w ten sposób zareklamować?
Ocen ten komentarz:
ku*wa jeżeli TAK, to jest to reklama za którą normalnie trzeba płacić, takie działania to czysta reklama. Ku*wa są lepsi niż myślałem.
Ocen ten komentarz:
o jakich chwytach myślisz ?????
Ocen ten komentarz:
kryptoreklama [2010-05-05 15:41]
TEKST ZACZYNA SIĘ TAK: 'W poprzednim numerze Wspólnoty, w artykule o konferencji naukowej, zamieściliśmy także projekt przykładowego logo Parczewa. Dziś przedstawiamy autora, który zdradza kulisy tego projektu.' Nikt nie chciał się przyznać do autorstwa poprzedniego tekstu, i ten nie jest podpisany. Jak przeczytałem w komentarzach, podejrzewa się o to Pana Kościańczuka. Myślę, że to nie przypadek, tylko zaplanowane działanie mające przygotować grunt do zarobienia pieniędzy. Co gorsza, ociera się to o kryptoreklamę. Jesienią ubiegłego roku powstał film o parczewskiej bazylice. Na pomysł jego nakręcenia wpadła parczewska agencja reklamowa 'STUDIO O' Adam Kościańczuk & Łukasz Haponiuk. W jednym z komentarzy do artykułu o konferencji przeczytałem, że Pan Kościańczuk będzie kręcił film promujący miasto. Kiedy powiększycie obrazek z logo, to zobaczycie pionowy napis po prawej stronie. Tam przeczytacie między innymi 'Studio o'. Dlatego nie podniecałbym się kolorami i czcionką, ale zaciekawiłbym się, czy współwłaściciel 'STUDIO O' nie stosuje niedozwolonych chwytów.
Ocen ten komentarz:
to może nas oświecisz i wymienisz nam te PLUSY Parczewa!!!
Ocen ten komentarz:
to bardzo dobre posunięcie, dlaczego macie iść za innymi nie lepiej iść na czele. Zanim zbudują lotniska to wy będziecie już mieli swój wizerunek. Jak wiecie to proces długofalowy więc lepiej zacząć budować go już teraz a nie dopiero jak będzie infrastruktura ku temu.
Ocen ten komentarz:
masz rację "Iwona" bardzo często się tak stosuje.
Ocen ten komentarz:
to nie połączenie tylko dziedziny rozwoju... czytaj dobrze. Miasto powinno mieć oddzielną ofertę dla różnych dziedzin lecz ta oferta czy tez kolorystyka powinna być spójna. Rozumiem że zastosowanie kolorów dla poszczególnych dziedzin ma spowodować że już po kolorystyce będziemy wiedzieć dla jakiej grupy jest skierowana oferta.
Ocen ten komentarz:
Masło maślane ... całe to logo ... Know-how do biznesu i turystyki - nie podoba mi się takie połączenie... Parczew to bardzo sympatyczne miasteczko, więc może lepiej w inny sposób zareklamować jego plusy ... Amazing town to reklama miasta europejskiego, z portem lotniczym, gdzie takie loga witają zagranicznych turystów. Do Parczewa to nie pasuje. Lepiej skupić się na krajowym ruchu turystów, a może dokładniej lokalnym... Nie róbmy z Parczewa Europejskiej Stolicy Kultury ... Wystarczy że Lublin prowadzi taką kampanię.
Ocen ten komentarz:
Twój Nikifor [2010-05-05 13:57]
Ja dla mnie logo jest bardzo fajne. Zobaczyłem je u kogoś na profilu n-k. Od razu rzuciło mi się w oczy a kolorystyka wzbudziła pozytywne emocje, choć nie widziałem jeszcze co to jest. Jak dla mnie projekt super... no może zmieniłbym podpis "amazing town" na jakiś inny... bardziej polski;)
Ocen ten komentarz:
jeżeli widzisz tu jakiś brąz to sobie okulary przemyj... kolory są super reszta też... co do zastosowania jest ogromne i nawet materiały tego nie ograniczą. Co do tylu czcionek to sam sobie odpowiedz, jeżeli ty możesz ogarnąć tylko 3 to pewnie muszą być też w Arialu. Brawo...
Ocen ten komentarz:
hah dobre, napisaliście że to pomieszanie z poplątaniem i jak to się ma do miasta?? mam odp. zapewne autor miał na myśli że parczew to pomieszanie z poplątaniem ;) czyli na wasze oko odwzorował to idealanie!!! Nie wiem czy inny projekt zrobił by to lepiej ;))))
Ocen ten komentarz:
i pewnie dlatego te firmy są takie jakie są. ;) odnośnie kolorów to mi aż tak nie przeszkadzają, jednak czcionka oraz reszta projektu są do niczego i niestety wygladają jak stworzone w paintcie, byle jak, byle szybko.
Ocen ten komentarz:
tak jak byś żył na innym świecie, faktycznie w Parczewie jest od zaj*bania firm które chcą dla siebie takie projekty. Widzisz stać mnie nawet na sarkazm;))
Ocen ten komentarz:
na moje oko to jest problem z paletą kolorów, projekt zapewne był zrobiony w palecie CMYK przygotowanej do druku offsetowego a tu powinien być przerobiony na RGB. Wina grafików w redakcji. A nie tego jak piszecie że ktoś to zrobił w Paintcie ( szacun dla tego kto zrobi to w Paintcie) niestety niektórzy nie maja zielonego pojęcia o projektowaniu.
Ocen ten komentarz:
to w końcu jesteś tym fachowcem czy nie oraz czy twoja profesja ogranicza się jedynie do tworzenia wizytówek? Proponuję żebyś sam spróbował coś stworzyć, może wymyślisz coś lepszego od tego co zaprezentowano.
Ocen ten komentarz:
hmmm... ciekawi mnie jeszcze ta kolorystyka, w gazecie te odcienie są zupełnie inne???
Ocen ten komentarz:
odp. od fachowca! Siadając nad projektem nie zawsze wiemy co to ma być zazwyczaj dobry projekt buduje się w trakcie prób, przeróbek, pieszczot. Czasami jeden mały element może spowodować że na nim opieramy cały projekt, budując całość wokół niego. A i to nie zawsze gwarantuje S*KCES. Jak wspomniałem o gustach się nie dyskutuje, jeden woli białe drugi czarne. Tak jest właśnie w Parczewie nie wszyscy są otwarci na nowe rozwiązania czy nowoczesne projekty. Na przykładzie wizytówek mogę powiedzieć tylko że w Parczewie wizytówka = ulotka a tak być nie powinno.
Ocen ten komentarz:
jeżeli masz choć trochę odwagi, to proponuje żebyś się zgłosił do tej komisji i wziął na siebie taka odpowiedzialność wtedy będziemy wiedzieli kogo krytykować za decyzje jakie to logo powinno promować miasto.
Ocen ten komentarz:
jestem mieszkańcem niedalekich Wisznic i powiem wam drodzy sąsiedzi że jak przepuszczacie takie projekty to ja się nie dziwie ze nawet basenu nie możecie wybudować. Tu u nas tez nic nie ma dziura jak u was. Ale patrząc na taki projekt mam wrażenie że jest to miasto otwarte, miłe, itp. Mam nadzieje że nasi Urzędnicy zrobią coś podobnego dla Wisznic.
Ocen ten komentarz:
a dlaczego nie lepsze? Jak dotąd zaprezentowano nam jeden projekt który został przynajmniej tutaj, oceniony źle przez mieszkańców dlatego pomysłodawcy powinni poszukać czegoś innego do oceny.
Ocen ten komentarz:
ciebie się pytam jako fachowca i jakoś do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi.
Ocen ten komentarz:
może zapytaj się siebie.
Ocen ten komentarz:
masz race "wpisy", fajnie by było mieć inne projekty na tej tacy ale niestety ich nie ma więc nie możemy porównać tego projektu do innych i nie powinniśmy go krytykować bo inne przecież mogą być jeszcze gorsze.
Ocen ten komentarz:
ale co to ma wspólnego z tematem logo?
Ocen ten komentarz:
Proszę. Może ty też wyjedz, po co masz się tu marnować. Wszyscy wyjedzmy... tak na to nas tylko stać. Uciekają tylko tchórze, jak statek tonie to kapitan tonie razem z nim.
Ocen ten komentarz:
nie opisy a wpisy. Rozumiem że najłatwiej przyjąc to co się ma podane na tacy bezkrytycznie nie trzeba się wówczas wysilać.
Ocen ten komentarz:
zaje.... dzięki za "fachową" odpowiedź, [2010-05-05 12:14]
jakoś nie dziwi mnie, że w tym miescie ludzie na takim poziomie jak ty mają najwiecej do powiedzenia a takie projekty wygrywają oraz, ze wielu stąd ucieka.
Ocen ten komentarz:
o wizerunku miasta mogą świadczyć te wszystkie opisy...
Ocen ten komentarz:
O jakim wizerunku miasta Ty mówisz, bo może rozmawiamy o innym mieście???
Ocen ten komentarz:
ty też nie grzeszysz kulturą pewnie dlatego gnijemy razem w tym mieście. Zapewne jestem o krok dalej od ciebie bo ja chce ZMIAN. Gorzej już być nie może! ... tu pewnie powinienem się zastanowić bo w Parczewie chyba może.. ooo świetne hasło na promocję miasta " TU MOŻE BYĆ GORZEJ NIŻ U CIEBIE! "
Ocen ten komentarz:
A czy uważasz, ze takie logo przyciągnie turystów? Szczerze wątpię, gdyż jest ono nieciekawe i nie pasuje do wizerunku miasta.
Ocen ten komentarz:
do mieszkańca [2010-05-05 12:05]
nie zakładaj z góry że jest tak a nie inaczej. Ci ludzie co te logo stworzyli też uważali że mają pojęcie i że logo to strzał w dziesiątkę a jak widać mieszkańcy Parczewa twierdzą inaczej i większośc uważa, że obecny projekt jest kiepski. Jeżeli te same osoby tworzylyby komisję to aż starch pomyśleć jakie logo mogłoby wygrać.
Ocen ten komentarz:
ludzie, przecież nie chcemy reklamować miasta mieszkańcom ale innym ludziom który nie mają zielonego pojęcia co to jet Parczew i gdzie to jest. I może to dobrze bo jak by znali parczew z waszych opowieści to z pewnością nikt tu nie przyjedzie.
Ocen ten komentarz:
ja przynajmniej nie udaję kogoś kim nie jestem dlatego zapytałem "fachowca" dlaczego uważa tak a nie inaczej. I trochę więcej kultury fachowcu, nie nauczono cię w domu jak się kulturalnie zachowywać? Widocznie nie tylko w wykonywanej profesji masz braki.
Ocen ten komentarz:
a z ciebie jaki znawca??? jak tylko siedzisz i piszesz te swoje pi**doły. Może lepiej zajmij się tworzeniem logo, pewnie wszystkim od razu się spodoba.
Ocen ten komentarz:
mieszkaniec [2010-05-05 11:52]
hahha, ludziom pewnie takim jak TY! człowieku 90% ludzi zielonego pojęcia o tym nie ma. Jak do tej pory to nikomu nie przeszkadza zapyziałe miasto, stać ich tylko na narzekanie ( pracy nie ma, nic nie ma...)
Ocen ten komentarz:
widocznie taki z ciebie znawca tematu skoro nie potarfisz fachowo odpowiedzieć na zadane pytanie. Dla osoby która się tym zajmuje odpowiedź nie byłaby trudna, ale jak widać pisać można sobie wszystko nawet to, ze jest się kosmitą lub fachowcem.
Ocen ten komentarz:
do mieszkańca [2010-05-05 11:48]
Jakiej komisji? Pozwólmy zdecydować mieszkańcom a nie jakimś komisjom.
Ocen ten komentarz:
o gustach się nie dyskutuje...
Ocen ten komentarz:
mieszkaniec [2010-05-05 11:45]
o dzieciach w przedszkolu już było.... do szklanki tez mogły włożyć napis dzieci prawda. Pomysł z konkursem popieram ale tylko wtedy jak w komisji będą ludzie którzy mają pojęcie a nie nasi urzędnicy np z promocji miasta którzy nie mają zielonego pojęcia o nowoczesnej promocji Pan T. jest tam tylko dlatego że w Parczewie w dalszym ciągu rządzą układy na górze ( rączki myją rączki)Nie traktujcie tego jako pomówienie ale jako własne spostrzeżenie.
Ocen ten komentarz:
zaje....powiedz mi [2010-05-05 11:40]
co ci się w tym podoba, dlaczego uważasz ze to logo jest profesjonalnie zrobione i pasuje do promocji miasta?
Ocen ten komentarz:
mieszkaniec parczewa [2010-05-05 11:36]
A może tak konkurs na logo ogłosić, wówczas to mieszkańcy, przykładowo na łamach gazety w ankiecie, zdecydowaliby jakie logo najbardziej im się podoba? Narzucanie komuś już gotowego projektu jest nieco niezrozumiałe a z powyższych wpisów wynika, ze gotowy projekt nie przypadł do gustu mieszkancom Parczewa. Osobiście uważam, ze zaprezentowane logo nie nalezy do najpiękniejszych, nawet wręcz razi swoją banalnością. Panie i panowie, dzieci w przedszkolu ładniej rysują i gdyby to zaprojektowało dziecko byłoby to zrozumiałe.
Ocen ten komentarz:
kto by pomyślał że napis Europe w szklance podbije świat. A jednak...
Ocen ten komentarz:
gdy bym robił takie rzeczy to faktycznie zaszedł bym daleko, ale niestety gnije w tym Parczewie.
Ocen ten komentarz:
Hej zaje.. płytka Ci się zacięła?
Ocen ten komentarz:
Na początku roku studentka poznańskiej ASP wygrała w konkursie na plakat promujący Dzień Europy. Tam też są takie kolorowe literki: www.finanse-firma.dlaczego.com.pl/news/show/1969/polska_studentka_wygrala_/
Ocen ten komentarz:
gdy bym robił takie rzeczy to faktycznie zaszedł bym daleko, ale niestety gnije w tym Parczewie.
Ocen ten komentarz:
gdy bym robił takie rzeczy to faktycznie zaszedł bym daleko, ale niestety gnije w tym Parczewie.
Ocen ten komentarz:
gdy bym robił takie rzeczy to faktycznie zaszedł bym daleko, ale niestety gnije w tym Parczewie.
Ocen ten komentarz:
o ku*wa, przypomniało mi się jak pierwszy raz zobaczyłem wizytówkę naszych urzędników ( to do d*py się nie nadawało ) Ja pi**dole nie wiem czy Parczew jest gotowy na ogromny przeskok w swoim rozwoju, widząc co tu piszecie to NIE! dlatego zachęcam do oceny materiałów jakie wychodzą z Urzędu... i kto jest za nie odpowiedzialny ( poligrafia to nie to samo co reklama). Wyku*wiste logo brachu.
Ocen ten komentarz:
Twoja opinia tłumaczy, że siedzisz w tej branży kilka lat. Gdybyś się na tym znał, to zaszedłbyś już daleko.
Ocen ten komentarz:
mieszkaniec [2010-05-05 11:01]
faktycznie tu nie ma czego reklamować ( jedynie Bazylika) nie mamy miejsc charakterystycznych, a szkoda! Myślę że to logo mogło by spełnić swoją rolę, na pewno pokazało by miasto jako nowoczesne ( bo jego forma jest bardzo nowoczesna...) oczywiście dla nas mieszkańców nie ma tu nic nowoczesnego.
Ocen ten komentarz:
zaj*biste, ja nie miał bym żadnego problemu z wykorzystaniem tego logo w różnych materiałach reklamowych i gadżetach. Siedzę w tej branży kilka lat i muszę przyznać że zazdroszczę świetnego projektu ( w prostocie siła ) najlepsze loga to proste loga te się najlepiej sprzedają. Pewnie kosztowało kuuuupe kasy
Ocen ten komentarz:
mam nadzieję [2010-05-05 10:05]
że jednak pomysłodawcy całej akcji zrezygnują z tego logo na rzecz innego, bardziej profesjonalnego i na poziomie. Te nieszczęsne logo zamiast zainteresować, zniechęca i śmieszy, błędem byłoby umieszczać je w takiej formie na gadżetach reklamowych czy folderach.
Ocen ten komentarz:
fajne logo czego chcecie,mnie się podoba
Ocen ten komentarz:
pomieszanie z poplątaniem- różne czcionki, misz masz języków i stylów- jeśli miało być lipne to cel został osiągnięty!
Ocen ten komentarz:
Nie wiem kto to robił i jakie pojecie ma o plastyce. Ale napewno projektowaniem logo nie powinnien sie zajmowac. Bo dzieci w przedszkolu lepiej by to zrobily! Ot przyklad kiedy ludzie utalentowani nie maja nic do powiedzenia a jakis urzednik robi cos na czym sie kompletnie nie zna.!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Co tu robi tyle krojów czcionek??!! Zadna nie pasuje do drugiej! Jedna pochyła druga pogrubiona.. Jak można to wszystko ladnie ubrac w gora 3 krojach czcionki i wierzcie mi ze to smiało wystarczy! Co do kolorów.... To już w paincie nie ma innej palety barw? Boże czlowieku.. mozna było wziasc juz zdjecie np listka i z niego wziasc zielen.. albo z kaluzy pod blokiem kolor brazu.. i juz by to lepiej wygladalo.. Ale takie rzeczy robi sie w innych programach niż word i paint.. o czym pewnie ta osoba wogole nie ma pojecia. I po co tyle tresci? Nie wiadomo na co sie patrzec? Na okropna "grafikę" czy na okropne kaleczenie polskiego! No a ciekawe czy ktos sie zastanawial nad zastosowaniem tego logo? Ciekawe jak zrobi nadruk na koszulce czegos takiego albo glupiego dlugopisa ... Ale po co myslec???! Przeciez ten ktos wzial juz slona kase za cos o czym nie ma pojjecia ....No i to rzeczywiscie przedstawia nasze miasto.... Wstyd mi za to miasto! Wstyd mi bedzie i za takie logo!!!!!!!! (sorka ale sie zdenerwowalam)
Ocen ten komentarz:
a te kropki na dole wyglądaja jak pojemniki na odpady segregowane
Ocen ten komentarz:
a może byś tak i nazwę miasta przetłumaczył na obcy język bylo by jaz całkiem po amerykańsku i nowocześnie.
Ocen ten komentarz:
okropne, a hasło smieszy
Ocen ten komentarz:
proponuję odstawić na jakiś czas dla zdrowia psych [2010-05-04 10:05]
a pomysłodawcy niech moze lepiej pomyślą nad ogłoszeniem konkursu na logo miasta, bo jak widać autorowi owego dzieła pomysłów brakuje. To jest po prostu brzydkie i mało zachęcające.
Ocen ten komentarz:
niech żyje maryśka [2010-05-04 08:59]
Ja też się sztachnąłem, ale zamiast migających kolorowych literek zobaczyłem lej po bombie, z którego wystawał krzyż. Ten co stoi przed urzędem.
Ocen ten komentarz:
Patrzenie na to logo męczy wzrok, a to na pewno nie przyciągnie do Parczewa. swoja droga fajne miasteczko jak jestem na wakacjach w Białce to jeżdże tam na rynek
Ocen ten komentarz:
kto to logo u licha robił? [2010-05-04 00:02]
amazing town aheheahaehaehehehaehheheaehaehaeheahaeheheaheahaehaehaeh
Ocen ten komentarz:
Dokładnie, logo nie kojarzy się z Parczewem i regionem. Moim zdaniem, to jakiś zlepek, bałagan jakiś. A co do "niezwykłego miasta" - to może niech autor wyjaśni, co jest takiego niezwykłego w naszym mieście, co nas wyróżnia i co mogło by przyciągnąć zagranicznych gości, bo napis w obcym języku jest.
Ocen ten komentarz:
Dokładnie, logo nie kojarzy się z Parczewem i regionem. Moim zdaniem, to jakiś zlepek, bałagan jakiś. A co do "niezwykłego miasta" - to może niech autor wyjaśni, co jest takiego niezwykłego w naszym mieście, co nas wyróżnia i co mogło by przyciągnąć zagranicznych gości, bo napis w obcym języku jest.
Ocen ten komentarz:
dokładnie zgadzam się z przedmówcą [2010-05-03 22:20]
te logo wygląda tak jakby je dziecko nabazgrało, nie jest ani ładne ani zachęcające ani profesjonalne. Oj nie popisał się autor a może za mało mu zapłacono?
Ocen ten komentarz:
Szczerze....bez rewelacji. Osobiście, gdybym nie znał miasta reklamowanego takim logo, i zobaczyłbym je, wcale by mnie ono nie zachęciło do jego poznania. To logo jest "jednym z wielu", ja bym stawiał na cos bardziej oryginalnego, coś, czego inne hasła i loga reklamowe po prostu nie mają...
Ocen ten komentarz: