
Znamy już oficjalne wyniki głosowania na burmistrza Parczewa. W drugiej turze różnicą 342 głosów burmistrzem ponownie został Paweł Kędracki. Zdobył łącznie 2 603 głosy. Na jego kontrkandydata, Stanisława Mroczka, oddano natomiast 2 261 głosów.
Wyniki z poszczególnych obwodów:
Nr 1 – Kędracki – 468; Mroczek - 398
Nr 2 – Kędracki - 458; Mroczek – 365
Nr 3 – Kędracki – 118; Mroczek – 91
Nr 4 – Kędracki – 155; Mroczek – 151
Nr 5 – Kędracki – 336; Mroczek – 376
Nr 6 – Kędracki – 90; Mroczek – 133
Nr 7 – Kędracki – 407; Mroczek – 318
Nr 8 – Kędracki – 194; Mroczek – 129
Nr 9 – Kędracki – 124; Mroczek – 137
Nr 10 – Kędracki – 112; Mroczek – 113
Nr 11 – Kędracki – 130; Mroczek – 48
Nr 12 – Kędracki – 11; Mroczek – 2
Wyniki z Obwodu Nr 1 już za chwilę
józek z parczewskiej dzielnicy [2011-11-29 19:00]
po co komu wójt? zlikwidować, a władzę oddać weterynarzowi, tylko on może to bydło jeszcze uratować...
Ocen ten komentarz:
do tej pani poniżej [2010-12-24 10:02]
a co zazdrosna jesteś, że kogoś stać na auto za 90 tys a ciebie nie? To może wystartuj w kolejnych wyborach na burmistrza a jak cię wybiorą spełnisz swoje marzenia i zamiast rowerem będziesz jeździć samochodem. Podwyzek można się było spodziewać i nie powinny być dla nikogo zaskoczeniem. Nie tylko u nas podniesiono podatki, po prostu skądś trzeba wziąc kasę niekoniecznie na nową furę ale na inwestycje. Pożyjemy, zobaczymy czy rzeczywiście nowe stawki uderzą drastycznie po kieszeni mieszkańców i czy burmistrz rzeczywiście kupi sobie nowe auto. Odnośnie radnych to macie takich jakich sobie wybraliście więc nie jęczcie, że są do niczego. Wiedzieliście na kogo oddajecie swój głos.
Ocen ten komentarz:
Dziękując Państwu za wybór i zaufanie Pan Burmistrz Parczewa, życząc nam Szczęśliwego Nowego Roku, dzis na Sesji Rady Miejskiej za aprobatą Radnych: 1. Goździk Tomasz 2. Kaczmarek Adam 3. Nazaruk Jan 4. Matejczuk Bogusława 5. Szymczak Zbigniew 6. Bojko Bożena 7. Chwalczuk Marek Z OKAZJI NOWEGO ROKU PODNIÓŁ PODATEK OD NIERUCHOMOŚCI ORAZ PODATEK ROLNY o 5 % !!!! Więc jesli ktos po nowym roku zobaczy wypasiona, nową, lsniaca, nawet moze z przyciemnianymi szybami fure to nie bedzie auto Aktywnych, czy parczewskich gwiazd biznesu tylko niech pomysli o tym, ze to auto naszego kochanego Burmistrza ........ za pieniadze z NASZYCH podatkow ... W przyszlym roku nasz "oszczedny Burmistrz" chce sobie kupic furke za 90 tys zlotych ........ Wczesniej chcial podwyzki sowjej pensji tylko o 2 tys. miesiecznie ..... TO PO TO PODNOSI SIE W PARCZEWIE PODATKI ? Podobno za jedna wydana zlotowke na inwestycje Unia daje cztery ... A za wydana na konsumpcje ile ???? Gwoli scislosci nalezy podac, ze przeciwko podwyzce podatkow glosowali Radni: 1. Sobich Artur 2. Kopiś Monika 3. Ignatowicz Tomasz 4. Dominik Tomasz 5. Szych Henryk 6. Jastrzębski Mariusz Od głosu wstrzymała się: 1. Ogłozińska Jadwiga Pierwszy raz bylam na Sesji ale to co dzis zobaczylam to przeszlo moje najsmielsze pojecie ..... Pani Radna Matejczuk, prawdopodobnie nie mogaca sie pogodzic z przegrana w wyborach na Przewodniczaca Rady Miasta, prawdopodobnie praktykujaca i wierzaca katoliczka, w obecnosci Proboszcza Biernata, majac przed soba na stole oplatek swiateczny na talerzyku, nie zwazajac na atmosfere pojednania i wybaczania panujaca z okazji swiat , nie miala nawet cienia watpliwosci w swoim sumieniu przed zaatakowaniem jednego z radnych. Wg tej Pani - Radnym , ktorzy sa osobami publicznymi NIE WOLNO miec wlasnych mysli czy porzekonan, a tym bardziej publikowac ich w internecie ..... Czyzbym czegos nie zauwazyla i wolnosc slowa w tym kraju nie istnieje ? Na koniec qiuz: JAKA FURE MOZNA KUPIC DLA BURMISTRZA ZA NASZE PODATKI ZA 90 tys. zl ????? Czekam na propozycje ....
Ocen ten komentarz:
Poniżej zera absolutnego [2010-12-22 16:29]
Smiechu warte jak się czyta artykuł w SP o kulisach wyboru władz powiatowych. Poniżej jakiejkolwiek krytyki :(((((
Ocen ten komentarz:
Ach Zbysiu
Ocen ten komentarz:
będziesz kapitanem
Ocen ten komentarz:
Zbychu obiecałeś mi kierownika i co teraz ze mną będzie? - Kapitan.
Ocen ten komentarz:
do tego co permanentnie s*a w majty [2010-12-21 14:10]
idź się chłopie leczyć póki jeszcze masz szansę bo na pieluchomajtki i proszek do prania nie wyrobisz.
Ocen ten komentarz:
tra la la , trala la w majtki ktoś sr.... [2010-12-21 14:06]
Nie płacz kiedy odjadę sercem będę przy tobie
Ocen ten komentarz:
Pozdrowienia od Lenina [2010-12-21 13:54]
Zbychu nie płacz, te porządki co miałeś z ludźmi robić w pierwszej kolejności , zacznij od siebie.
Ocen ten komentarz:
anty komunista [2010-12-21 13:45]
Brawo PiS !!!!!!!!!!!!dobrze tym komunistom , co to parę lat temu nosili czerwone sztandary na 1-go maja ,przemalowali się i chcą zmian dokonywać.
Ocen ten komentarz:
Faktycznie brawo PIS - umożliwili kontynuowanie żenady wytrawnym lokalnym politykom - duet Wezgraj - Maśluch był genialny w poprzedniej kadencji.
Ocen ten komentarz:
anty komunista [2010-12-21 10:05]
Brawo PiS !!!!!!!!!!! że niepostawiliście na tych komuchów co to pod płaszczykiem PO chcieli uprawiać politykę leninowską. Zapomnieli że niedawno nosili czerwone sztandary na 1-go maja.
Ocen ten komentarz:
No niepocieszeni ci , co stawiali na przyszłość z Trojniakiem. A miał tak rządzić i wszystkich zwalniać ,już etaty rozdawał.
Ocen ten komentarz:
to wypi**dalaj stąd dziadu, po co jeszcze tu siedzisz?
Ocen ten komentarz:
Parczew Jest Nijaki
Ocen ten komentarz:
w życiu bym na PiS nie głosował w takim układzie ... wybierzmy przyszłość Maślucha i Wezgraja ???
Ocen ten komentarz:
tak wybierzmy przyszłość nie przeszłość- nóż w kieszeni się otwiera ...
Ocen ten komentarz:
zwolenniczka [2010-12-20 22:37]
Panie Szwaj jest Pan świetnym graczem politycznym.Mam tylko pytanie dlaczego Pan nie startował z PSL lub z Panem Wezgrajem. Ale wykorzystał Pan to,że załatwił Panu pierwsze miejsce nasz zasłużony dla regionu poseł z PIS /sam się wymiksował jak kasa się skończyła/.Pana zachowanie bardzo przypomina działania nowych starostów nareszcie znalazł Pan swoje miejsce wśród swoich. Gratuluję mądrych decyzji, tylko niech Pan nie liczy na wsparcie zwolenników PIS. Postaramy się żeby w następnych wyborach oświecić wyborców jaki z Pana jest prawy człowiek i świetny gracz. Szkoda tylko Pana Sławka z Milanowa, biedaczek nie wie co robi.To mądry człowiek i mam nadzieję że szybko zrezygnuje z udziału w Pana szopce.Pewnie za chwilę dowiemy się, że Polska dla Pana jest najważniejsza, a ta kasa w sejmiku przez cztery lata i pierwsze miejsce na liście PIS to się Panu należy, bo jest Pan uśmiechnięty, miły,a co tam przekonanie czy zasady, grunt to dobre samopoczucie i pierwsza ławka w kościele.Jeszcze raz gratulacje.
Ocen ten komentarz:
pisowska "przyszłość" [2010-12-20 22:36]
PiS miał realną szansę coś zmienić w powiecie i zmienił ...tylko podziękować wyboru "przyszłości" z Maśluchem na czele,wstyd i żenada,teraz z Mroczkiem to im po drodze, "wybierzmy przyszłość nie przeszłość" panie Kędracki,co pan na to, może na kablówce to zamieśćmy w podziękowaniach
Ocen ten komentarz:
wstyd, ci panowie już pokazali ,,klasę,, teraz znowu będą rządzić w Powiecie. A było tam kilka osób w których pokładałam nadzieję. czyli nadal Parczew pośmiewiskiem całego województwa. Byłam świadkiem rozmowy o naszych dawnych-nowych starostach. wstyd mi było i będzie.
Ocen ten komentarz:
jest koalicja Wezgraj, PSL, PIS - maja 9 glosow .... Starosta Wezgraj, zastepca Masluch - czyli zmian nie bedzie :) Ale co robilo PO, ze tak sie dalo wykiwac ?
Ocen ten komentarz:
Czyli co - duet Wezgraj-Maśluch znów w starostwie? Jeśli to potwierdzone to porażka totalna! A gdzie się podział PiS i kręcący wszystkim Szwaj, Maśluchy ich wycyckały?
Ocen ten komentarz:
wiec starosta pan Maśluch?
Ocen ten komentarz:
stare 'nowe' to już chyba wszyscy wiedzą,wstyd...
Ocen ten komentarz:
dla niezorietowanych [2010-12-20 21:47]
"no i mamy" podaj sklad mowych wladz w powiecie bo nie wszyscy wiedza
Ocen ten komentarz:
no i mamy wspaniałe "nowe" władze! szok!
Ocen ten komentarz:
Stara klempo my tez popieralismy Kedrackiego i Ty nie bedziesz dyktowała kto z kim wchodzi w koalicje ,a kto nie , bo jak narazie to jest planowany inny ukłąd i być może uda sie nam go zreealizować a Twoja Siłuchowa, Wezgraj , lamczykowa i checkiewicz mogą byc nie wybrani
Ocen ten komentarz:
prawicowiec [2010-12-18 20:50]
Panie Szwaj ja Pana popierałem i popieram i wiem ,że decyzje które Pan podejmuje zawsze były i bedą mądre, nieważne z kim Pan wejdzie w koalicje , aby madrze rządziłi, wymienia sie rózne osoby łacznie z pania Zając z PIS i P. jaszczukiem oraz stara kadrą i uważam ,że to są osoby sznaowane przez ludzi świadczy o tym fakt ,że weszły w wyborach , natomiast jak Pan wie p. Siłuch zawsze miała własny punkt widzenia więc niech ma każdy ma prawo mysleć jak chce, nie zawsze madre ale ma prawo, ale kazdy kto mysli sam bez podpowiadania umie wypracować madre decyzje.
Ocen ten komentarz:
PANI SIŁUCH [2010-12-18 19:37]
nie popiera Wezgaja i Lamczykowej, z tego co wiem, to pan Jerzy Szwaj - nie wiem czym ale oczarowany przez panią Lamczyk , wchodzi z nimi w kolalicję !!!! WSDYD, PANIE SZWAJ JESTEM ROZCZAROWANA ! Wszyscy głosowaliśmy za Kędrackim, żeby stare układy rozwalić raz na zawsze, a Pan panie Szwaj, tak jakoś chyba cichaczem ma sentyment do komuny i dawnych układów typu : WEZGRAJ, LAMCZYK, CHĘCKIEWICZ. NIEŁADNIE PANIE SZWAJ, NIEŁADNIE
Ocen ten komentarz:
ale pchaja sie na te tołki az wstyd
Ocen ten komentarz:
PIS juz wie co robi P. zajac na Staroste ja tez popieram , super babka
Ocen ten komentarz:
Skoro nosili ja ze stanowiska na stanowisko to nabrała praktyki i bedzie dobra, lepsza od reszty
Ocen ten komentarz:
V\Cos Ty za cztery lata Masluch nadal bedzie, to jest gośc nie do zdarcia
Ocen ten komentarz:
Taaak, P. Zając szybko ją w urzędzie ze stanowiska na stanowisko przenosili to na pewno z powodu wyśmienitych kompetencji, do tego Maślak starostą, również i kompetentny i wykształcony,może w końcu się dorobi komputera w gabinecie...Nie martwmy się po tym układzie za 4lata zniknie problem wyboru starosty bo powiatu nie będzie...
Ocen ten komentarz:
zróbcie najlepiej losowanie
Ocen ten komentarz:
Ja równiez uważam ,że starosta powinna byc Pani Zając , zgadzam sie wykształcona, ma doswiadczenie w samorzadach, przy tym piekna zadbana kobieta , elegancka dlatego wszystkich bije na głowę bardzo dobra kandydatura.
Ocen ten komentarz:
Starostą musi byc Pani Zając osoba wykształcona kulturalna z zasadami, albo Pan Jaszczuk, bo Pani Siłuch to sie zupełnie nie nadaje na takie stanowiska, nawet nikt jej nie chciał zrobic kierownikiem MOPSu. Dobra kandydatura jest również Pana Mroczka, Domańskiego, Chmielarza i Wezgraja.
Ocen ten komentarz:
do niermowy, czyli aniwmowego a....., kandydatura Masluch Mroczek jest super do tego Pani Zajac i tak powinno byc troche nowego troche starego, Szwaj wie o robi, a Ty płaczesz bo faworyta przepadnie w przedbiegach, no koles takie zycie, Ty tez przepadłeś nawet nie dobiegłeś , więc nie narzekaj
Ocen ten komentarz:
Starostą musi byc Pani Zając osoba wykształcona kulturalna z zasadami, albo Pan Jaszczuk, bo Pani Siłuch to sie zupełnie nie nadaje na takie stanowiska, nawet nikt jej nie chciał zrobic kierownikiem MOPSu. Dobra kandydatura jest również Pana Mroczka, Domańskiego, Chmielarza i Wezgraja.
Ocen ten komentarz:
trafny cytat z eparczew [2010-12-18 12:45]
Niezbyt dobra wiadomość dla tych co głosowali na PIS w nadziei że stary układ "PSL-Mroczek-Maśluch" nigdy nie wróci. Partia "z kimkolwiek byle do władzy" wraca w postaci nowego-starego starosty Maślucha. Karty już rozdane, wszyscy zadowoleni, jedynie niesmak mają ci którzy zagłosowali w II turze na Pawła w nadziei że to co było "se ne wrati".
Ocen ten komentarz:
To teraz Pan Wezgraj popiera Pana Siłuch ? a niedawno do Sądu go zaciągneła i ukarać chciała . Pani Wezgraj czy Pan ma amnezję?
Ocen ten komentarz:
z tego co wiem Pan Jerzy jest kuz emerytem od kilku lat i to nieprawda ,że ma 63 lata za pół roku będzie miał 65, ale tam wiekszość emerytów tylko Pan Domański jest młody
Ocen ten komentarz:
Ja uważam ,że najlepiej ten powiat parczewski zlikwidować , posmiewisko na cały powiat, brak kultury , opluwania i jak czytam to chyba wszyscy by chcieli byc starostami
Ocen ten komentarz:
do mysliwego [2010-12-17 21:09]
Ciebie to tylko postrzelić.....pacanie.Widać,że zżera Cie zazdrosc,weź jako tabletkę bo ci kaczana rozsadzi od tego myślenia.chchcha
Ocen ten komentarz:
############### [2010-12-17 20:57]
Pani Grażynko dziękuję za wpis, jak to miło że tak szybko zmienia pani zdanie, dbając przy tym o swój tyłeczek- ohyda.
Ocen ten komentarz:
Wysoka kultura [2010-12-17 16:09]
Polityka jest brutalna i róznie w polityce bywa, a najważniejsze jest umieć przebaczać i razem pracować, brawo Pani Siłuch, brawo Panie Wezgraj, cenie sobie Was jako polityków i osoby działające w powiecie bardzo wysoko. Jeżeli to prawda, że pracujecie teraz razem, to jestem z Was bardzo dumna jako z Parczewiaków i bardzo mądrych ludzi, bo pracować trzeba umieć i tym zachowaniem pokazujecie że umiecie i to bardzo. Tym bardziej jest mi miło bo ja głosowałam na Panią Bożenkę a mój mąż na Pana Waldka, jak się okazuje też oboje mieliśmy inne sympatie. Gratuluje i zyczę powodzenia przez cztery lata kadencji. Eugenia
Ocen ten komentarz:
Tutaj już było tyle opcji ile wpisów, ale jeśli rzeczywiście p. Maśluch zostanie starostą albo vice to porażka całego powiatu, nigdzie gdzie znają nie chcą ale parczewski PIS i i owszem....
Ocen ten komentarz:
To teraz Pani Siłuch popiera Pana Wezgraja? a niedawno do Sądu ją zaciągnął i ukarać chciał . Pani Siłuch czy Pani ma amnezję?
Ocen ten komentarz:
Starosta bedzie Wezgraj, zastepca Chmielarz, a Siluch przeszla z PIS-u na druga strone mocy i bedzie przewodniczaca Rady - cwierkaja ptaszki po miescie :)
Ocen ten komentarz:
Pan Maśluch emeryturkę już ma,a że mu mało to inna brocha.Może mysli-Wykształcenie nie piwo-nie musi byc pelne!!!Żenada!!!!!
Ocen ten komentarz:
Niech pani nie podaje sie za Janka ,niech pani wpisze swoje imię, niech się Pani nie martwi wydział oswiaty da sobie radę
Ocen ten komentarz:
Pan Zbyszek tak, jeszcze przeleciał SLD nie zapomnijcie o tym.Dobry kandydat
Ocen ten komentarz:
Najlepiej to weźcie sprzątaczkę , myśle ,że pokieruje najlepiej, chociaż nikogo nie bedzie okłąmywała
Ocen ten komentarz:
sympatyk po [2010-12-16 19:30]
O Pan Trojniak Starostą świetna sprawa, do pomocy niech weźmie radnego z Sosnowicy Pana Kalitę , on startował z Po od Pani Wójt to naprawdę kompetentni ludzie , szkoda takich talentów marnować ,wykształcenie, doświadczenie nabyte w Samoobronie, teraz w PO...............
Ocen ten komentarz:
A może Pan Zbyszek Trojniak bedzie starostą ?
Ocen ten komentarz:
A gdzie podzieje się Pan Wezgraj i jego zaplecze -wydział oświaty? Czy miejsca w składzie Zarządu wystarczy?
Ocen ten komentarz:
Panie Domański nie daj się wykiwać Panu Chmielarzowi, bo to Pan powinien być Starostą ten wynik o czymś świadczy.
Ocen ten komentarz:
Jak w temacie [2010-12-16 18:59]
Kędracki pokonał Mroczka, Maśluch pokonał Kędrackiego, wybierzmy przyszłość a nie przeszłość, brawo panie burmistrzu!
Ocen ten komentarz:
Myślałem tylko ,że Mroczek jest mądrzejszy ale okazuje sie ,że Maśluch zacząl i nim kierować , więc nie dziwcie sie ,że PIS mu juz nie przeszkadza, bo za niego myśli cwany lis maśluch .Następny zaczyna chodzić na sznureczku u Jureczka. Brawo tak trzymać Panie Maśluch.
Ocen ten komentarz:
Zawsze byłem i jestem to mądre ludzie i wiedzą co robią. ------maślak...............
Ocen ten komentarz:
Jak nie wiecie jakie mieli wyniki to Wam podam: Lamczyk - 622 głosów Domański - 461 Jaszczuk 412 Siłuch Bożena 409 Mroczek - 384 Chmielarz - 268 Maśluch - 246 Trubaj -229 Trojniak -227 Makarewicz 216 Wezgraj 215 Lange - 181 Zawadzki - 132 Kwiatek 128 Zając 114
Ocen ten komentarz:
Zawsze byłem i jestem z PIS-em to mądre ludzie i wiedzą co robią.
Ocen ten komentarz:
Maśluch ma być starostą, ziomki w Sosnowicy już kolejny raz go nie chcą, za to w Parczewie chętnie go wyniosą na szczyty, 63letni facet ze średnim wykształceniem chce sobie posiedzieć do emeryturki na stanowisku,a co tam... (jakoś dziadek Mroczek bardziej przeszkadzał piskorzom, a przecież z tej samej ekipy)Maśluch przez ostatnie 4 lata tak się wykazał, że już w tej kadencji napewno powiat parczewski zniknie z mapy i za to podziękujemy pisiorom... napewno w ogłoszeniu we wspólnocie.
Ocen ten komentarz:
Ja to dopiero wiem [2010-12-16 13:59]
Starosta będzie pan Mroczek a jego zastepcą pani Siłuch.
Ocen ten komentarz:
A ja słyszałem że starostami mają być Pani Siłuch i Pani Lamczyk. Ja osobiście uważam że są to najlepsze kandydatury na starostów bo uzyskały największe poparcie i zaufanie społeczeństwa Gratuluje i bardzo się ciesze
Ocen ten komentarz:
A ja słyszałem że starostami mają być Pani Siłuch i Pani Lamczyk. Ja osobiście uważam że są to najlepsze kandydatury na starostów bo uzyskały największe poparcie i zaufanie społeczeństwa Gratuluje i bardzo się ciesze
Ocen ten komentarz:
A ja słyszałem że starostami mają być Pani Siłuch i Pani Lamczyk. Ja osobiście uważam że są to najlepsze kandydatury na starostów bo uzyskały największe poparcie i zaufanie społeczeństwa Gratuluje i bardzo się ciesze
Ocen ten komentarz:
Nie wiedziałem że Lamczykowa ma taką władze w powiecie i gminie ze wydaje wszystkie zezwolenia a nie wójt lub starosta może rzeczywiście kobieta dużo może i powinna kierować tym powiatem
Ocen ten komentarz:
Nie wiedziałem że Lamczykowa ma taką władze w powiecie i gminie ze wydaje wszystkie zezwolenia a nie wójt lub starosta może rzeczywiście kobieta dużo może i powinna kierować tym powiatem
Ocen ten komentarz:
Nie wiedziałem że Lamczykowa ma taką władze w powiecie i gminie ze wydaje wszystkie zezwolenia a nie wójt lub starosta może rzeczywiście kobieta dużo może i powinna kierować tym powiatem
Ocen ten komentarz:
Zgłoście w koncu te wpisy na prokurature bo wystarczy juz tego opluwania sie na wzajem nawet my wyborcy nie mozemy tego czytać, ale to chamsto płynie od osób walczących o stanowiska
Ocen ten komentarz:
Grażyna Lamczyk ???? [2010-12-16 12:28]
to dzięki niej mamy w Parczewie smród od Pana Kani - ona z Wegrajem dała pozwolenie na budowę. Mało tego pojedżcie i zobaczcie wylewisko jakie jest niedaleko firmy Kani, tam jest zakończenie kanalizacji do jakiej podłączono Dębową Kłodę, Żmiarki i Leitnie! 3 wsie s*ają i to wszystko płynie na pola, łąki, las i do naszej pachnącej Piwonii. Jeśli chcemy dalej być truci to głosujmy dalej na Lamczykową i Wezgraja ! Pomyślmy w jakim środowisku teraz żyjemy i czyja to zasługa!
Ocen ten komentarz:
Grażyna Lamczyk ???? [2010-12-16 11:40]
to dzięki niej mamy w Parczewie smród od Pana Kani - ona z Wegrajem dała pozwolenie na budowę. Mało tego pojedżcie i zobaczcie wylewisko jakie jest niedaleko firmy Kani, tam jest zakończenie kanalizacji do jakiej podłączono Dębową Kłodę, Żmiarki i Leitnie! 3 wsie s*ają i to wszystko płynie na pola, łąki, las i do naszej pachnącej Piwonii. Jeśli chcemy dalej być truci to głosujmy dalej na Lamczykową i Wezgraja ! Pomyślmy w jakim środowisku teraz żyjemy i czyja to zasługa!
Ocen ten komentarz:
jak na nią głosowaliście i ile ona dostała tych głosów, chyba najwięcej.
Ocen ten komentarz:
Grażyna Lamczyk ???? [2010-12-16 11:08]
to dzięki niej mamy w Parczewie smród od Pana Kani - ona z Wegrajem dała pozwolenie na budowę. Mało tego pojedżcie i zobaczcie wylewisko jakie jest niedaleko firmy Kani, tam jest zakończenie kanalizacji do jakiej podłączono Dębową Kłodę, Żmiarki i Leitnie! 3 wsie s*ają i to wszystko płynie na pola, łąki, las i do naszej pachnącej Piwonii. Jeśli chcemy dalej być truci to głosujmy dalej na Lamczykową i Wezgraja ! Pomyślmy w jakim środowisku teraz żyjemy i czyja to zasługa!
Ocen ten komentarz:
Kolego jeżeli wybierasz starostę według wyniku wyborczego , to najwiecej głosów miała Pani Grażyna Lamczyk,to w takim wypadku ona powinna zostać starostą, natomiast najmniej głosów miał pan Zawadzki 132, a za nim pan Wezgraj itd.
Ocen ten komentarz:
Moim zdaniem też tych dwóch powinno startować na starostów, właściwi ludzie na właściwym miejscu
Ocen ten komentarz:
Moim zdaniem najmadrzejszy jest Wezgraj albo Mroczek, chociaż nie robią z siebie posmiewiska i dobrze pracowali jeden i drugi i to jeden z nich powinien byc starostą
Ocen ten komentarz:
starosą może będzie bo starostąbędzie napewno Chmielarz , bo PIsowcy nie maja ludzi na stanowiska i muszą dawać z łapanki
Ocen ten komentarz:
najlepszy to jest Domański, Masluch to miałmało głosów on będzie starosą miał najwiecej głosów
Ocen ten komentarz:
No jak sie korzysta przy korycie......Pewnie,że popleczników zyska.
Ocen ten komentarz:
ale większość na pewno będzie zadowolona
Ocen ten komentarz:
Ja pitolę,my sie go pozbylismy z naszej gminy 4lata temu,oj z tym wykształceniem...Wspolczuję!
Ocen ten komentarz:
a kto jest najbardziej odpowiednią osobą, P. Maśluch oczywiście więc on starostą, i kompetencje ma i wykształcenie ma i a Wezgraj vice, ja sie cieszę dla mnie nic się nie zmienia, zagrożenie minęło, znowu mogę nic nie robić;)
Ocen ten komentarz:
dajta znać!!!!!Parczewiaczka [2010-12-14 20:27]
No kto w koncu został starosto pytam ???????????????
Ocen ten komentarz:
Takie rzeczy tylko w..... [2010-12-14 19:44]
To dla mnie jakiś absurd: nie zostaje starostą najbardziej kompetentna osoba, tylko wszystko zależy od układów,układzików, obiecanek, kto komu co może, KOSZMAR!!!!
Ocen ten komentarz:
i co wiadomo kto przy stołkach?Napiszta bom ciekaw!Czekam.
Ocen ten komentarz:
skąd wy możecie wiedzieć takie rzeczy? Najlepiej to jest rozsiewać plotki bez żadnego potwierdzenia, ludzie i tak uwierzą w pierwszą lepszą rzecz, jaką przeczytają... Domański viceburmistrzem? Co to za bzdury? Z tego co wiem, zastępcą burmistrza był, jest i pozostanie Pan Bożym... Chmielarz starostą? A kto tak powiedział? To chyba radni ustalają skład zarządu powiatu i starostę. Tak nawiasem mówiąc, obecna rada powiatu to cyrk na kółkach, w jednym miejscu spotkało się 3 chętnych na najwyższy stołek- Mroczek, Chmielarz i Wezgraj... Sama jestem ciekawa, co z tego wszystkiego wyniknie. Zastanówcie się, zanim zaczniecie coś pisać, bo takimi plotkami niczego nie osiągniecie. I przestańcie obwiniać za wszystko burmistrza, przecież to nie on decyduje o wyborze starosty.
Ocen ten komentarz:
Czyli płotka zżarła wieloryba , a to się Prezes Kaczyński ucieszy.
Ocen ten komentarz:
Czy mógłby mnie ktoś oświecić co się ciekawego działo na sesjach powiatu i rady miasta? kto został przewodniczącym rady miasta a kto rządzi w powiecie?
Ocen ten komentarz:
no to mamy PO PiSie
Ocen ten komentarz:
Starostą chyba ma zostać Chmielarz , a Domański V-e burmistrzem , a to checa na całego
Ocen ten komentarz:
Panie Chojak chowaj sie Pan bo nadciaga P. Domański kandydat z POPIS
Ocen ten komentarz:
Życzę powodzenia panie Burmistrzu przy takiej Radzie trzeba dużo siły aby nerwicy nie dostać. Może i dobrze że Stasio nie wygrał.
Ocen ten komentarz:
najłatwiej 'klapać jęzorem 'anonimowo w internecie, zatroskany kiepski, trzeba było startować w wyborach , wygrać i robić porządek po swojemu, ale na to mało odwagi, tam trzeba kandydować pod nazwiskiem a nie nickiem.....
Ocen ten komentarz:
Nie zagłosuje więcej na Kędrackiego a pod referendum się podpiszę
Ocen ten komentarz:
Milo poczytac te opinie > jestem tu poraz pierwszy . Gratuluje Panu Kedrackiemu wygranej , mam nadzieje , ze niezawiedzie spoleczenstwa parczewskiego.
Ocen ten komentarz:
Milo poczytac te opinie > jestem tu poraz pierwszy . Gratuluje Panu Kedrackiemu wygranej , mam nadzieje , ze niezawiedzie spoleczenstwa parczewskiego.
Ocen ten komentarz:
ej Hapytni! Bo wam jęzory pousychają od tego mielenia. Nie możecie pogodzić się ze sromotną porażką. Weźcie się lepiej za swoje biznesy bo wam poupadają i z czego bidaki sfinansujecie przyszłą kampanię
Ocen ten komentarz:
Referendum świetny pomysł !! Na basen zebrałem 500 a teraz się okazuje ze o ludzkich przez których zbierałem podpisy pod basenem mówi się w kontekście starosty z poparciem pisu. To ci których Pis prosił o zbieranie podpisów wyjdą na idiotów.
Ocen ten komentarz:
wybierzmy przyszłość [2010-12-09 23:27]
p. Chmielarz - byly przewodniczacy Rady Powiatu SLD ( w przyszłości przewodniczący zarządu powiatu :-), p. Domański - byly sekretarz powiatowy SLD ( w przyszłości sekretarz powiatu.) PIS dziekujemy wybierzmy przyszłość
Ocen ten komentarz:
Pierwsze decyzja podwyżka o 2 tyś a na Bema w centrum nie ma kto się dziurami zająć Róbcie tak dalej już ludzie zaczynają mówić o referendum na wiosnę . Elektorat Mroczka już razie się zmobilizował. Gdyby nie pogoda różnie mogłoby być gdyby dzidki poszli drugi raz. poszły. Jak dołożymy do tego współprace w powiecie z Chmielarzem i Domańskim to sami na siebie stryczek szykujecie.
Ocen ten komentarz:
A za co te 2000 podwyżki co rozbił od poniedziałku ??? Premia na święta ?
Ocen ten komentarz:
Paweł Cytat zatroskany: p. Chmielarz - byly przewodniczacy Rady Powiatu SLD, p. Domański - byly sekretarz powiatowy SLD - teraz czolowi dzialacze PO :) Szczegolnie kompetencje P. Domańskiego pozostawiaja wiele do zyczenia .... Kazdy kto z nim pracowal wie cos na ten temat niestety Niestety, ja osobiście głosowałem na Panią Siłuch i jesli ona podniesie rękę /to jej uschnie/za takim układem zarządu to w moich oczach straci tak jak cały PiS :-(((
Ocen ten komentarz:
Paweł Cytat zatroskany: p. Chmielarz - byly przewodniczacy Rady Powiatu SLD, p. Domański - byly sekretarz powiatowy SLD - teraz czolowi dzialacze PO :) Szczegolnie kompetencje P. Domańskiego pozostawiaja wiele do zyczenia .... Kazdy kto z nim pracowal wie cos na ten temat niestety Niestety, ja osobiście głosowałem na Panią Siłuch i jesli ona podniesie rękę /to jej uschnie/za takim układem zarządu to w moich oczach straci tak jak cały PiS :-(((
Ocen ten komentarz:
jagna yeah :) Młodzi zatriumfowali ! :)
Ocen ten komentarz:
Brawo Nowy Przewodniczący [2010-12-09 20:58]
parczewianka Gratuluję - Wybraliśmy jednak przyszłość do Rady Miasta. Brawo !!
Ocen ten komentarz:
Brawo Nowy Przewodniczący [2010-12-09 20:58]
parczewianka Gratuluję - Wybraliśmy jednak przyszłość do Rady Miasta. Brawo !!
Ocen ten komentarz:
a Domański bedzie tym starostą czy Chmielarz, bo przeciez PISowcy nie maja kandydata na staroste ostatni rozsądny został burmistrzem
Ocen ten komentarz:
tomi yes, yes, yes! Brawo!!! Szczere gratulacje. Wygrał Nam lepszy.
Ocen ten komentarz:
tomi yes, yes, yes! Brawo!!! Szczere gratulacje. Wygrał Nam lepszy.
Ocen ten komentarz:
tomi yes, yes, yes! Brawo!!! Szczere gratulacje. Wygrał Nam lepszy.
Ocen ten komentarz:
został ten co miał zostać , facet na poziomie, a pensyjka i tak wysoka, trochę taktu musi być, ludzie nie maja z czego zyć a tu takie podwyżki dla Burmistrza. Dobra Rada .Bardzo dobra Rada. Zróbcie tam troche porządku, bo już najwyższy czas, bo mysleli, że bedzie po staremu, jeszcze w powiecie sobie kolesiów z PO dobieraja i hajda na przełaj, a tu stop. Gratuluję.Szacuneczek.Mnie tez te działania sie nie podobają chociaż na nich głosowałem. 1
Ocen ten komentarz:
został ten co miał zostać , facet na poziomie, a pensyjka i tak wysoka, trochę taktu musi być, ludzie nie maja z czego zyć a tu takie podwyżki dla Burmistrza. Dobra Rada .Bardzo dobra Rada. Zróbcie tam troche porządku, bo już najwyższy czas, bo mysleli, że bedzie po staremu, jeszcze w powiecie sobie kolesiów z PO dobieraja i hajda na przełaj, a tu stop. Gratuluję.Szacuneczek.Mnie tez te działania sie nie podobają chociaż na nich głosowałem. 1
Ocen ten komentarz:
został ten co miał zostać , facet na poziomie, a pensyjka i tak wysoka, trochę taktu musi być, ludzie nie maja z czego zyć a tu takie podwyżki dla Burmistrza. Dobra Rada .Bardzo dobra Rada. Zróbcie tam troche porządku, bo już najwyższy czas, bo mysleli, że bedzie po staremu, jeszcze w powiecie sobie kolesiów z PO dobieraja i hajda na przełaj, a tu stop. Gratuluję.Szacuneczek.Mnie tez te działania sie nie podobają chociaż na nich głosowałem. 1
Ocen ten komentarz:
został ten co miał zostać , facet na poziomie, a pensyjka i tak wysoka, trochę taktu musi być, ludzie nie maja z czego zyć a tu takie podwyżki dla Burmistrza. Dobra Rada .Bardzo dobra Rada. Zróbcie tam troche porządku, bo już najwyższy czas, bo mysleli, że bedzie po staremu, jeszcze w powiecie sobie kolesiów z PO dobieraja i hajda na przełaj, a tu stop. Gratuluję.Szacuneczek.Mnie tez te działania sie nie podobają chociaż na nich głosowałem. 1
Ocen ten komentarz:
A kto został Przewodniczącym ? nic nie wiem
Ocen ten komentarz:
Chyba sesja nie po mysli Burmistrza. Przewodniczacy Rady nie ten co mial byc, pensyjka nie podrosla :)
Ocen ten komentarz:
jak tam sesja Panie Burmistrzy po Pana mysli czy nie?
Ocen ten komentarz:
Obecnie szosy są czarne , jedynie chodniki zaśnieżone Naprzeciw Policji czy niektórych sklepów , chodniki też są czarne , ale nie wszędzie , chodzi o to aby wszyscy , których posesje przylegają do chodników zaczęli sprzatać śnieg. dobrze byłoby aby tak jak pisze Kan Urząd Miasta spowodował uprzątniecie śniegu przez Powiatowy Zarząd Dróg albo gdy jest to droga miejska sam ten śnieg wywiózł.Śnieg się topi tworzy kałuże na przejściach i dzieci mają nogi przemoczone a potem choroby . L 4 na opiekę nad dzieckiem czy sami chorujemy i płaci za to całe społeczeństwo. Mówią w telewizji że w innych miastach za nieporządek na ulicach sypią się mandaty dla leniwych właścicieli przyległych posesji . A może za to należy się żółta kartka Burmisrzowi za brak nadzoru.
Ocen ten komentarz:
Nieścisłości. Ustawa o utrzymaniu porządku w gminach szczegółowo określa odpowiedzialność za "sprzątanie". Obowiązek ten spoczywa na zarządcach dróg. Droga to jezdnia chodniki i pasy zieleni tzw pas drogowy. Wyjątek stanowi sytuacja gdy chodnik przylega bezpośrednio do nieruchomości tzn do granicy działki /ogrodzenia/ lub budynku. W takiej sytuacji na właścicielu /zarządcy/ spoczywa obowiązek sprzątania chodnika. Tak więc, właściciele nieruchomości nie mają obowiązku sprzątania ulicy, pasów zieleni/koszenie trawy/ i chodników z tym właśnie wyjątkiem "jeżeli chodnik nie przylega do nieruchomości". Wyjaśnić też trzeba co ze śmieciami z uprzątniętego chodnika /śniegiem/. To nie są śmiecia właściciela nieruchomości i dlatego Regulamin utrzymania porządku w gminie Parczew" powinien określać, gdzie należy ich gromadzić i kiedy /np na kupkę przy chodniku w soboty/ i kto je odbierze. To czego nie precyzuje ustawa powinien określać regulamin. Gmina taki regulamin posiada ale nie jest on dostępny np. na stronie internetowej. Trzeba też zauważyć, iż wielu mieszkańców pomimo ,że takiego obowiązku nie mają sprzątają i odśnieżają. albo ci co mają obowiązek sprzątają a odśnieżarka zasypuje. Na przykład ulica Strażacka koło parku: chodnik od strony parku sprząta gmina /teren parku jest własnością gminy i przylega bezpośrednio/, chodnik po drugiej stronie powinni sprzątać właściciele a nieczystości /śnieg/ usuwać zarządca czyli Powiatowy Zarząd Dróg bo jest to droga w zarządzie powiatu.
Ocen ten komentarz:
jak nie wiem jak tak mozna narzekac na wszystko? [2010-12-09 09:48]
ulice są odśnieżane a jak mocno pada (tak jak ostatnio trzy fale snieżyc w ciągu tygodnia) to i odśnieżanie nic nie da. Poza tym nikt nie będzie sprzątał komuś jego posesji.
Ocen ten komentarz:
Jakoś w poprzednich latach się dało odśnieżyć. Do kościoła chodzą nie wszyscy i nie każdemu odpowiadają takie władzy z czarnymi. A czy chore i stare osoby również mają odśnieżać? A co z posesjami, gdzie nikt nie przebywa? A to tak ciężko miastu wysłać traktor? Są miejsca i chodniki, gdzie w tym roku jeszcze taki sprzęt nie odśnieżał. Chyba miasto pobiera podatki od nieruchomości, więc niech coś za to zrobi dla mieszkańców. Chyba Burmistrz za bardzo się zaangażował w wybory, a za mało myśli o sprawach codziennych. Radni powinni również walczyć o odśnieżania, w końcu mają służyć mieszkańcom.
Ocen ten komentarz:
Na sprzątanie posesji przyjdzie czas na wiosnę [2010-12-09 00:51]
teraz wszędzie śnieg leży i ma jeszcze padać, mogliby ostatecznie trochę tego śniegu gdzieś wywieźć bo takie przerzucanie z kupki na kupkę nic nie daje.
Ocen ten komentarz:
Apeluję do Burmistrza , myślę że zagląda na tą stronę , aby z nową energią po zwycięstwie wziął się za porządek na ulicach. Jak dobrze sobie przypominam , zgodnie z obowią- zujacym prawem miejskim za czystość na chodnikach odpowia-dają właściciele posesji przy których przebiega chodnik. Myślę że w dzisiejszych trudnych czasach należy to właścicielom posesji przypomnieć . Można to ogłosić w ko-ściołach . Proboszczowie chętnie to zrobią wszak byli po stronie Kędrackiego w wyborach.Jak słychać w telewizji miasta nawet udzielają kar dla firm sprzątających za niewy- wiązywanie sie z umów.Burmistrz może dla przykładu też ukarać winnych ,którzy nie stosują sie do obowiazującego prawa. Juz po wyborach więc nie musi sie bać ,że straci część elektoratu.
Ocen ten komentarz:
kupa smiechu ci panowie z PO to dla kariery oblecieli wszystkie partie nie tylko SLD ale byli juz i u Sierakowskiej i u Borowika i Samoobronie może niech juz teraz do PISu sie zapisza, bo oni sie wszędzie zapiszą
Ocen ten komentarz:
CZy wyśta do końca już spisieli!!!!!!!
Ocen ten komentarz:
Zgadzam się z Markiem jeśli do tego dojdzie to ja i moja rodzina po raz ostatni popraliśmy Pis
Ocen ten komentarz:
Głosowałem z rodziną na Kędrackiego , ale jeżeli on pozwoli na wejście PIS z tymi sprzedawczykami SLD Chmielarzem i Domańskim , to u mnie jako burmistrz bedzie Pan przegrany, nie po to głosowałęm na ludzi madrych aby teraz robić takie ukłądy.
Ocen ten komentarz:
kan do " Ale wam jest ciężko" Ja jestem pogodzony. Zauważ, że w podobnej sytuacji jest Pan Mroczek, też złożył ślubowanie. Taka sytuacja jest też w Sosnowicy. Gdyby sesji RP nie było to nie byłoby sprawy albo gdyby grypa ich zmogła. To tylko zagadnienie prawne. Oczywiście, gdyby wykładnia prawna sankcjonowała ich wybór na radnych powiatu, to jako stający do wyborów wprowadzili opinię publiczną w błąd a to dyskwalifikowałoby ich jako kandydatów na burmistrza. Mam wątpliwości co do interpretacji przepisów. No, gdybyśmy odnieśli element ślubowania do zwyczajowo przyjętej formuły to mamy ślub z jedną i za parę dni z drugą /która była też hołubiona/ ale te ślubowania są nie porównywalne, chociaż co do zasad...
Ocen ten komentarz:
wybierzmy przyszłość nie przeszłość [2010-12-08 11:59]
Nie rozumiem uwagi nie pisałem o sumie czy negacji wyboru Logiczne, że suma głosów jest na korzyść Kędrackiego bo wygrał wybory. Pokazałem tylko ciekawe porównanie wyników z I i II tury a nie sumę !? A wszystko w kontekście dyskusji o przyszłym staroście . Wybierzmy przyszłość nie przeszłość – Burmistrz Parczewa , Radny Powiatowy, Prawo i Sprawiedliwość Zobaczymy jakich wyborów dokonają radni powiatowi Pis
Ocen ten komentarz:
Do- "wybierzmy przyszłość" Gwoli ścisłości: łączny wynik obu kandydatów w obu turach: Kędracki 4964 głosy, Mroczek- 4921. Jakby nie liczyć wygrał Kędracki, czy się to komuś podoba czy nie. Żadna interpretacja faktów nie umniejszy jego zwycięstwa
Ocen ten komentarz:
wybierzmy przyszłość [2010-12-08 10:52]
p. Chmielarz - byly przewodniczacy Rady Powiatu SLD, p. Domański - byly sekretarz powiatowy SLD wybierzmy przyszłość a nie przeszłość - Panie Burmistrzu czy hasło dalej aktualne ???? Czekamy zatem na czyny
Ocen ten komentarz:
Ale wam jest cięzko [2010-12-08 10:49]
pogodzić się z przegraną Mroczka, zwłaszcza tobie, Kan. Pokaż trochę klasy i uświadom sobie parę rzeczy zanim całkowicie się ośmieszysz.
Ocen ten komentarz:
czyli bedziemy mieli koalicję SLD(byłeSLD)-PIS Ciekawe co na to góra z PIS z Jarkiem na czele. :-)Może będziemy w TVN 24
Ocen ten komentarz:
Cytat zatroskany: p. Chmielarz - byly przewodniczacy Rady Powiatu SLD, p. Domański - byly sekretarz powiatowy SLD - teraz czolowi dzialacze PO :) Szczegolnie kompetencje P. Domańskiego pozostawiaja wiele do zyczenia .... Kazdy kto z nim pracowal wie cos na ten temat niestety Niestety, ja osobiście głosowałem na Panią Siłuch i jesli ona podniesie rękę za takim układem zarządu to w moich oczach straci tak jak cały PiS :-(((
Ocen ten komentarz:
Szanowna Redakcjo, jeśli wierzyć doniesieniom prasowym sytuacja jest następująca: Pan Kędracki wziął urlop bezpłatny i złożył ślubowanie radnego powiatu. Pytanie od kiedy urlop bo 1 grudnia na sesji RM występował jako Burmistrz i czy osoba udzielająca urlopu miała umocowanie prawne? Z przepisów Ordynacji Wyborczej wynikałoby, że złożenie ślubowania tj przyjęcie obowiązków radnego powiatowego powoduje jednoznaczny wybór pełnienia funkcji a zatem zrzeczenie się funkcji w innej jedn. sam. teryt. a więc funkcji burmistrza. W zależności, które ślubowanie zostało złożone jako pierwsze jest ważne. Wydaje się,że ustawowy nakaz wzięcia urlpu bezpłatnego dotyczy pracownika samorządowego /lub funkcji/ ale w sytuacji kiedy osoba musi złożyć ślubowanie /gdyby nie miała urlopu to byłby konflikt prawny z powodu właśnie tej niemożliwości łączenia pracy lub funkcji z funkcją z wyboru/. Czy w tej sytuacji wybrany na burmistrza może złożyć ślubowanie na sesji RM 9 grudnia jeżeli mandat radnego powiatu nie wygasł? Nie jest moją intencją podważanie /w rezultacie/ wyników wyborów bo są one jasne ale wyjaśnienie tych zawiłości, których ordynacja jednoznacznie nie precyzuje. Mam prosbę do Sz Redakcji aby w "tępie" wyborczym wyjaśniła te zawiłości w PKW.
Ocen ten komentarz:
p. Chmielarz - byly przewodniczacy Rady Powiatu SLD, p. Domański - byly sekretarz powiatowy SLD - teraz czolowi dzialacze PO :) Szczegolnie kompetencje P. Domańskiego pozostawiaja wiele do zyczenia .... Kazdy kto z nim pracowal wie cos na ten temat niestety
Ocen ten komentarz:
wybierzmy przyszłość [2010-12-07 22:39]
Tak się złożyło, ze w liczbach bezwzględnych Mroczka poparło w I turze więcej wyborców niż Kędrackiego w drugiej. Więc wydaje mi się, że z tym wynikiem miałby to miałby o wiele większy mandat społeczny do sprawowania tej funkcji niż najpoważniejsi pretendenci. Odnośnie uczciwej pracy to minimum przyzwoitości nakazywałoby by zauważyć, że Mroczek zarabia jako dyrektor w PDRM 3 razy tyle ile miał odchodząc z fotelu burmistrza. Natomiast na tle zestawiania z obecnymi zarobki Burmistrza porównanie nie wygląda już tak imponująco. Jeśli wierzyc pogłoskom na miesicie to Pis zapomniało o sprawie basenu , różnicach światopoglądowych i przeszłości i wejdzie w koalicję z radnymi PO i SLD ( choć w przypadku ww radnych PO ich 3 letni staż w PO blednie na tle wieloletniej działalności w SLD). Zatem zapewne Pan Chmielarz bądź Domański będzie naszym nowym starostą . Czy to dobrze wróży sytuacji powiatu ? wyborcy ocenią sami. Mi wydaje się bazując na własnych znajomych, że szczególnie wyborcom Pis będzie bardzo trudno zrozumieć te porozumienie .
Ocen ten komentarz:
nie no nie wyrabiam [2010-12-07 22:09]
adam taaa wręcz geniusz. zakładam ruch obywatelski "Adamy Na Starostów" jutro o 7.30 zapraszam pod starostwo z transparentami!
Ocen ten komentarz:
Co do tego mądrości ostatniego pana to mam wieeelkie wątpliwosci,ale chetnie Wam go oddamy bo w naszej gminie kolejny juz raz jakoś mu nie wyszło...(I Bogu dzięki!!!)"...już był w podwórku,już witał się z gąską..."
Ocen ten komentarz:
uważam ,że do rady powiatu weszyli mądrzy ludzie a starostą powinien być albo Mroczek, albo Wezgraj, albo Masluch
Ocen ten komentarz:
niezłe jaja [2010-12-07 18:37]
w gazecie napisali wypowiedź domańskiego ,że chce byc starosta, cyrk na kółkach, uważam ,że każdy bedzie sto razy lepszy od niego a co z kolega z koalicji Chmielerzem, wypnie sie na niego dla kariery. Mali ludzie , małe mylenie sa zamali do dużej włądzy. Stasiu uratuj ten kabaret i zostań starostą
Ocen ten komentarz:
Ten dumny parczewiak to alkoholik z zawodu z wykształecenia i z natury. Niech powie ile maiał głosów sam w wyborach
Ocen ten komentarz:
Podzielcie się chłopaki władzą. Jeden wziął miasto drugi niech bierze powiat i każdy będzie miał koryto.
Ocen ten komentarz:
Stasiu.M daj sobie już siana wkoncu,sądziłes ze znowu sie kasy nachapiesz,wes sie za uczciwą prace,o naprzykład produkcje długopisów,które rozdawałęs po całym Parczewie hehe:)
Ocen ten komentarz:
Do Etatowego Obserwatora [2010-12-06 20:19]
Pożyjemy zobaczymy
Ocen ten komentarz:
Niektórzy nie mogą pogodzić się z przegraną i nadal wypisują bzdury. Parczewiacy uchronili się przed powrotem starego układu. Jak widać negatywna kampania nie przyniosła oczekiwanego efektu, zwyciężył lepszy. Jako Parczewiak jestem dumny z wyboru. Jeszcze nie jest z nami tak źle, jak niektórzy by chcieli :-D
Ocen ten komentarz:
Pożyjemy, zobaczymy [2010-12-06 15:09]
jak na razie reszta projektów jest realizowana bez wiekszych problemów i "odganiania".
Ocen ten komentarz:
No i następne 4 lata będziemy podpisywać protesty bo PiS- owca będą w górze odganiać.
Ocen ten komentarz:
W Koczergach (13 głosów więcej) [2010-12-06 11:11]
w Tyśmienicy (1 głosem) i na Wojska Polskiego Mroczek miał przewagę nad Kędrackim. I dobrze się stało, że dziadek S. nie został ponownie wybrany.
Ocen ten komentarz:
Brawo! Gratuluję! Jak widać rozsądek zwyciężył i ludzie zagłosowali na lepszego kandydata.
Ocen ten komentarz:
Szanuję wynik wyborów.Gratuluję Panu Kędrackiemu zwycięstwa.Cóż przyszłość jest, jak zawsze, w kolorze tęczy.
Ocen ten komentarz:
Panie Pawle jak się cieszę- GRATULACJE
Ocen ten komentarz:
parczewianka [2010-12-06 08:07]
Gratuluję - Wybraliśmy jednak przyszłość. Brawo !!!
Ocen ten komentarz:
PISIOR OSTATNI MOHIKANIN
Ocen ten komentarz:
yeah :) Młodzi zatriumfowali ! :)
Ocen ten komentarz:
Gratulacje !! :)
Ocen ten komentarz:
Gratulacje !! :)
Ocen ten komentarz:
MAMUT
Ocen ten komentarz:
yes, yes, yes! Brawo!!! Szczere gratulacje. Wygrał Nam lepszy.
Ocen ten komentarz:
yes, yes, yes! Brawo!!! Szczere gratulacje. Wygrał Nam lepszy.
Ocen ten komentarz:
yes, yes, yes! Brawo!!! Szczere gratulacje. Wygrał Nam lepszy.
Ocen ten komentarz: