
W Terespolu doszło już do pięciu objawień. 'Płaczą' kolejne obrazy.
Zbudowaną w 1745 roku cerkiew św. ap. ewangelisty Jana Teologa z dnia na dzień odwiedza coraz więcej wiernych. Wszystko za sprawą ikon wydzielających oleistą ciecz. Od 28 września miało miejsce już 5 takich objawień.
W poniedziałek 22 listopada w cerkwi św. ap. Jana Teologa odbyły się uroczystości z okazji święta ikony Bogurodzicy "Szybko spełniającej prośby". Podczas Liturgii licznie zebrani wierni oddawali pokłon ikonie, która już od dwóch miesięcy wydziela wonny olej. Przy tej okazji każdy mógł zostać namaszczony przez duchownych.
Jednym z elementów była także uroczysta procesja wokół Kościoła. Okazuje się jednak, że nie tylko ten obraz wydziela ciecz, ale także inne ikony. Potwierdza to Andrzej Boublej rzecznik Prawosławnej Diecezji Lubelsko-Chełmińskiej. - Mamy tutaj do czynienia z pięcioma objawieniami, zarówno w domach prywatnych, jak i w cerkwi. Trzy z nich pochodzą z obrazu Matki Boskiej, kolejny z wizerunku jednego ze świętych oraz ikona zbiorowa męczenników prawosławnych: Grzegorza Peradze, Gabriela Zabłudowskiego, Hioba Poczajowskiego, Atomazego Brzeskiego oraz Maksyma Gorlickiego. - Nie poddajemy ikon badaniom specjalistycznym, ponieważ wszystko zostawiamy woli Boga. Potrzebna jest tutaj przede wszystkim wiara i ogromna pokora.
Cerkiew jest cały czas otwarta, więc każdy może tu przyjść i sam doświadczyć duchowego przeżycia - mówi ks. Jarosław Łoś, proboszcz parafii w Terespolu. Zdanie ks. Łosia podtrzymuje Boublej - Mirro sączące się z różnych części ikon to dla nas znak, wyjątkowe świadectwo obecności Bożej w naszym życiu. To utwierdza nas w potrzebie i poczuciu świadomości religijnej. Nie zależy nam na rozgłosie i sensacji- dodaje.
Takie wydarzenia miały miejsce nie tylko w Polsce. Jest to zjawisko jak dotąd niewytłumaczalne. Wszelkie próby tłumaczenia świętych objawień nie powiodły się. Nie mamy racjonalnego wytłumaczenia ze strony nauki. Ludzie powinni się modlić, aby mieć dar rozeznania, co Bóg chce nam przekazać za pomocą znaków. Przyjmujemy zatem postawę wyczekującą- mówi doktor teologii prawosławnej, rzecznik prasowy Kościoła prawosławnego oraz szef Redakcji Ekumenicznej Telewizji Polskiej- Henryk Paprocki 9 XI 2010r. w siedzibie Metropolity Warszawskiego odbyła się jesienna sesja św. Soboru Biskupów Polskiego Autokefalicznego Kościoła Prawosławnego. Jednym z punktów tego spotkania było nawiązanie do mirotoczeniju Ikony Matki Boskiej w Terespolu. Synod ze sprawą się zapoznał, ale nie podejmie w tym kierunku dalszych kroków.
Aneta Michalczuk
picuś glancuś [2011-02-28 10:07]
Chciałem napisać Donek
Ocen ten komentarz:
picuś glancuś [2011-02-28 10:06]
Coś mi się obiło o uszy, że Done wprowadza cenzurę? Jakby to zrobił jarek, to dopiero byście krzyczeli aj waj!
Ocen ten komentarz:
obi waan kenobi [2011-02-27 19:24]
wy to normalnie jestescie jak te kasety video spieprzą sie i nie dzialaja tak jak eekta pis na czele tego powiatu
Ocen ten komentarz:
picuś glancuś [2011-02-27 18:47]
Pełowska miłość przemówiła. A pamiętasz jak to Kaczorek Donald załatwił ,,premiera z Krakowa", gdy tylko ten za wysoko zadarł nosek. A co ty myślisz ćwoku, że platworma to aniołki. Na jakim ty swiecieżyjesz peowski ćwoku?
Ocen ten komentarz:
obi waan kenobi [2011-02-27 17:15]
przeczytajcie sobie pisowskie ćwoki co dubieniecki powiedział dzienikarzom jak z nim chciały gadać ten mężulek kaczyńskiej kazał im sie odpier albo w ryj dostana i nasuwa sie pytanie czy PIS kieruje sie miłościa czy nienawiścią i propagandą pasuje tam do nich jak ulał oni sie prawda kieruja chyba taką chorobę mają kiedyś świńska była teraz jest ANTYRADZIECKO-KREMLOWSKA U PISOWCÓW JAK UNIEGO TAK UWAS ORAZ KLERÓW
Ocen ten komentarz:
luk skajłoker [2011-02-27 16:17]
Pewnie, że nie był w po, ale ją popierał. Co do biblii to nie wiem jaką ty czytasz (szczerze mówiąc mam to w d....), ale ja czytam tą prawdziwą! Aparat peowsko-liberalny niech lepiej zrobi zdjęcia swoich peowskich idoli, oprawi je w ramki i się do nich modli (a nóż im obniżą podatki), a nie pisze o sfałszowanej biblii!!!!
Ocen ten komentarz:
darth vader [2011-02-27 15:02]
życiński nie był w PO ani wpis był bezpartyjny aja szlyszałem czesto od niego niech ludzie nie beda APARATAMI PARTYJNYMI TERAZ niektorzy klerowie to są zadowoleni że nie ma życinskiego i kaczor pewnie no im d*pe nieraz obsmarowywał aty aparacie partyjno-pisowsko koscielny idz sobie biblie szfalszowaną poczytaj albo posłuchaj jeden z drugim
Ocen ten komentarz:
picuś glancuś [2011-02-27 12:29]
Czytaj ze zrozumieniem! Nie napisałem, ze cała hierarchia popiera peło tylko jej większość! wtym popieraniu peło prym wiódł przede wszystkm zmarły abp. Życiński z Lublina. Z zyjących członków najwyższych władz kościelnych peło popierają przede wszystkim urzędujący prymas Kowalczyk, kardynał Dziwisz z krakowa, abp. Nycz z Warszawy, czy też emerytowany abp. Gocłowski z Gdańska, że o byłym sekretażu KEP bp. Pieronku nie wspomnę! Czy mam dalej wymieniać? Do zwolenników PIS-u można zaliczyć część biskupów diecezjalnych i co najwyżej abp. Dzięgę ze Szczecina.
Ocen ten komentarz:
jasiek rambo [2011-02-27 09:57]
kościół PO popiera chyba cie nadeło na wszystkie strony może tylko część popiera pelo a drudzy to zawzięci fanatyki POTWORÓW I SPÓŁEK
Ocen ten komentarz:
picuś glancuś [2011-02-26 18:56]
Ideologia platformersko- liberalna jest stokroć gorsza!!!!! zapewniam ciebie. A hierarchia Koscielna w większości popiera peło(niestety) jakbyś tego nie wiedział! Stokroć bardziej wolę, aby oskubywali banki (zresztą niepolskie), aniżeli zwykłych biedaków!
Ocen ten komentarz:
jasiek rambo [2011-02-26 18:19]
ideologia pisowsko-koscielna to straszna choroba i nic dziwnego dlaczego taka lubelsczyzna bidna jak mysz koscielna ajo szłyszalem ze maja podatek bankowy wprowdzić pisowcy
Ocen ten komentarz:
picuś glancuś [2011-02-26 09:12]
Sto razy bardziej wolę biedowac niż nawet przez sekundę patrzeć na tego twojego Donka! a juz tak na serio, to wiesz dlaczego większość społeczeństwa klepie biedę? bo ten twój Donek zamiast wziąść się do roboty ( a nie grać w piłkę ze swoimi kumplami), to wolał podnieść podatki, bo tak łatwiej!
Ocen ten komentarz:
jasiek rambo [2011-02-25 20:55]
idz się pomódl i daj na tace wielebnemu a pózniej biduj
Ocen ten komentarz:
picuś glancuś [2011-02-25 11:24]
Coś ci się chyba poprzestawiało w główce, bo w TVP rządzą PO(paprańcy) razem z sld! To po pierwsze, a po drugie to Pospieszalski opieprzał dużo częściej tego twojego Donka razem tą całą peło! Więc pretensjeto powinieneś mieć do ,,człowieka z zasadami", a nie do Jarka. a tak namarginesie- słuchałeś kiedyś RM, czy powielasz to co ,,Gazeta Wybiórcza" napisała?
Ocen ten komentarz:
jasiek rambo [2011-02-25 11:16]
to niech się peło za radjo rydzyka weżmie bo sieje PROPAGANDE i nienawiść
Ocen ten komentarz:
jasiek rambo [2011-02-25 11:13]
aja szłyszałem że wasz porąbany JARUŚ i szatanski rydzyk z piekla rodem usuneli najmadrzejszy program w polsce czyli WARTO ROZMAWIAĆ najlepiej to niech zlikwiduja wszystkie seriale i wprowadzą RADJO DIABŁA pewnie to zaszkodziło wizerunkowi jarusia ORAZ PISOWARIATOM bo tam szczere prawdy mówili o pisie
Ocen ten komentarz:
picuś glancuś [2011-02-24 19:28]
Jak patrzę na teggo twojego Popapranego Donka to niejad mi z mózgu wypływa tylko nóż się w kieszeni otwiera. A szczegulnie wtedy kiedy słyszę jak to on wszystkich kocha. szlag mnie wtedy trafia. Ps. Widzę, że chcesz zlikwidować w Polsce demokrację skoro chcesz zakazać demonstracji i mówienia innym tego, co uważają za słuszne! Czy to jest oficjalne stanowisko peło?
Ocen ten komentarz:
edek z krainy kredek [2011-02-24 18:48]
albo transfarenty pod tytułem ŻĄDAMY PRAWDY MOŻE WOJNY Z RUSKIMI POWINNI WAM ZAKAZAĆ TE MARSZE CHOREJ PISÓWKI
Ocen ten komentarz:
edek z krainy kredek [2011-02-24 15:04]
jad to chyba tobie przez mózg wychodzi PEÓWKA I TAK WYGRA lepiej szykujcie sie do strajku PROPAGANDOWEGO PISU NA 10 kwietnia bo to wasza jedyna robota ryja drzeć
Ocen ten komentarz:
picuś glancuś [2011-02-24 11:21]
Niedługo to jad wyjdzie (a właściwie to już wyszedł) naszemu ko,,kochanemu" Donkowi!
Ocen ten komentarz:
edek z krainy kredek [2011-02-24 09:06]
no nie robi nie długo to mu jad wierzchem wyjdzie i trafi do wariatkowa
Ocen ten komentarz:
parafianin wolny od po i palikota [2011-02-23 12:40]
O!To gratuluję nowego idola!!!!! Coś mi się ostatnio obiło o uszy, ze na spotkaniu z Merkel i Śarkozym nasz biedny Gajowy o mało nie zrobił kupki w majteczki1 Kaczor jaki jest taki jest, ale przynajmiej nie robi takich głupstw jak nasz kochany Hrabia!!!!!!!
Ocen ten komentarz:
parafianin wolny od pisu [2011-02-22 19:05]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOJ ŻEBYŚ SIĘ NIE ZDZIWIŁ I GAŁ NIE WYWALIŁ OGLADALEM PANORAME I BRONKOWI PODSKOCZYŁ SLUPEK POPULARNOŚCI A KACZORA NIE WIDZIALEM W TYM SONDAŻU
Ocen ten komentarz:
parafianin wolny od po i pali(kota) [2011-02-22 14:30]
O mnie się nie martw. Dam sobie radę w takim przypadku. Pytanie brzmi co ty zrobisz jak twój idol Kaczorek Donald razem z tą swoją po(papraną) bandą poleci na dno?
Ocen ten komentarz:
parafianin wolny od pisu [2011-02-21 21:05]
a co zrobisz gdy pis poleci na dno
Ocen ten komentarz:
parafianin wolny od po i pali(kota) [2011-02-21 14:47]
Widziałem niedwno w TVP super reklamę która idealnie przedstawia twojego idola czyli Kaczorka Donalda. Na necie ukuło się nawet takie przyzwisko Turbo-dymo-Tusk
Ocen ten komentarz:
parafianin wolny od pisu i rydzyka [2011-02-20 22:24]
no panie ogladalem zaj*bista kreskowka na WALT DISNEY A PISOWCÓW JUŻ WIDZIAŁEM NA kanale CARTOON NETWORK występowali już z sowińska i to na kolorowo
Ocen ten komentarz:
parafianin wolny od po [2011-02-16 15:09]
Ales pojechał z tym Rydzykiem i Kaczką! Popacz no lepiej przyjacielu na swego Kaczorka Donalda i te cała jego bande
Ocen ten komentarz:
parafianin wolny od pisu [2011-02-15 22:40]
a teraz nowy kult sie rodzi od nawiedzonych PSEUDORYDZYKOWSKO-KACZOROWSKIEJ CZYLI SEKTA WYZNANIA KACZORA I RYDZYKOWA A CZY WY W BOGA WIERZYCIE CZY W KACZORA ALBO RYDZYKOWA NAJWIEKSZE BARANY W DZIEJACH POLSKI I SWIATA dla mnie to wy religi nie znacie
Ocen ten komentarz:
Miłość bliźniego nie ma tu nic do rzeczy. Jeśli widzę, że mój bliźni (także innowierca) postępuje źle to staram się go upomnieć. A swoją drogą to nie jestem księdzem ( jak ty to nazywasz ,,czarnym"- wielka ,,miłość bliźniego" przebija z tego określenia), a już tym bardziej nie jestem nieomylny! Nieomylny jest tylko Bóg!
Ocen ten komentarz:
Tak to prawda Nic sie nie zmieniło od średniowiecza albo i dawniej. Ten kto czyni, mówi a nawet mysli inaczej niż katolik (rzymski) jest albo heretykiem lub sekciarzem. Ewentualnie wrednym liberałem lub masonem. No gdzie tu miłość bliźniego. Tylko u Boga ale nie u ludzi. Szkoda gadać bo księdza nie da się przegadać bo on przecie wszech........
Ocen ten komentarz:
Widzę, że niektórzy sekciaże lubią mierzyć wszystkich innych ludzi swoją miarką.
Ocen ten komentarz:
No i sami widzicie że jesteśmy sektą sektą pośrednio Judaizmu a bezpośrednio Chrześcijaństwa Tego numeru z diabłem nie znałem i ten przykład utwierdza mnie jeszcze bardziej w tym przekonaniu. Każdy odłam posiadający odrębna ideologię i swojego szefa można śmiało traktować jako sekta. Dlatego od dawna ufam tylko Bogu BO TYLKO ON JEST MOJĄ PRAWDĄ I TYLKO ON JEST NIEOMYLNY Dlatego z duża rezerwą i nieufnością słucham księży, pastorów i innych
Ocen ten komentarz:
Jezus nie dzielił swoich apostołów na rzymskokatolików, grekokatolików, prawosławnych, czy też Luteran. W tym wypadku zadziałał diabeł, ,,grając" na ludzkich słabościach (rządza władzy, prestiżu itp). Któż z nas nie ma jakiś słabości? Podejżewam, a nawet jestem pewien, że nawet Jogi i Janosik je mają!
Ocen ten komentarz:
Tak masz rację. Ponad 2000 lat temu Syn Boży powiedział : ty Piotrek będziesz rzymskokatolicki, ty Pawełku greckokatolicki, Łukasz protestantem, Mateusz luteraninem itd.......... (jest tego z kilkadziesiąt i zabrakło by apostołów)Dlatego popieram JANOSIKA. Bóg najważniejszy !!!
Ocen ten komentarz:
Najważniejsze dla mnie jest łono Boże a nie jakiegoś (obojętnie jakiej sekty) kościoła
Ocen ten komentarz:
2000 lat temu narodziła się nowa religia. Pierwszymi wyznawcami Chrystusa faktycznie byli żydzi. Wyznając jednak wiarę w Chrystusa przestawali być wyznawcami judaizmu! To chyba nie powinno być trudne do zrozumienia. To, że kogoś nazywam heretykiem, nie oznacza, że nie uważam go za swojego bliźniego. Poprostu uważam,że wszyscy którzy odstapili od Koscioła Katolickiego i wstąpili do jakiejkolwiek sekty (czy też sie w niej urodzili)są blixnimi którzy zbłądzili i należy im pomóc w powrocie na łono Kościoła.Wiem,że to może boleć, ale prawdę trzeba mówić prosto w oczy jaka by ona nie była!
Ocen ten komentarz:
COX i MICHAEL oj ojczulkowie słaba wasza ta racjonalna i wyprana wiedza.Znajdź mi to gdzie jest napisane że jesteśmy od ponad 2000 lat katolikami i nasi pra pra pra dziadowie od razu nimi byli (to znaczy nie byli żydami)Każdy odłam pierwotnego wyznania jest już sektą. Nie wiem co Wy ssaliście że pleciecie takie durnoty.Bóg jest najważniejszy a nigdy księża (różnych odłamów-sekt)a szczególnie ich interpretacje Biblii oczywiście na swoją korzyść. Wykazujecie się tradycyjną i popieraną przez kler teorią że ten co czyni, mówi a nawet myśli inaczej niż Wy nie jest naszym bliźnim i zasługuje na potępienie. Prawda jakie to katolickie ??!! Potrafię modlić się sam ale dziękuję za modlitwę tego nigdy za wiele. Jak sami nie potraficie szukać Boga i dążyć do prawdy to nie oskarżajcie bliźniego o heretyzm
Ocen ten komentarz:
cox- daj sobie spokój! heretyków nie pzekona się racjonalnymi argumentami! Oni nienawiść do Kościoła Katolickiego ,,wyssali z mlekiem matki" (są tak zindoktrynowani przez swoje sekty). Zamiast im odpowiadać lepiej zrobisz jak się za nich poprostu pomodlisz!
Ocen ten komentarz:
Kościół Katolicki nie jest sektą, gdyż pochodzi od samego Boga. To przecież Chrystus Bóg-człowiek powiedział do św. Piotra (czyli pierwszego papierza) ,,Ty jesteś Piotr- Opoka i na tej opoce zbuduję mój kościół, a bramy piekielne go nie przemogą". natomiast cerkiew prawosławna rzeczywiście jest sektą, gdyż porzuciła jedność z Rzymem, a grekokatolicy nie są sekciarzami, gdyż powrócili do jedności z papiestwem i niejednokrotnie przelewali za to krew. Mozna powiedzieć, że Cerkiew Prawosławna jest sektą, która jest najbliżej jedności z kościołem Katolickim, gyż między nimi nie ma jakiś zasadniczych różnic dogmatycznych.
Ocen ten komentarz:
To w takim razie katolicy są podwójna sektą. Chrześcijanie wywodzą się z Judaizmu (czyli odłamem czyt.sektą)a dalej chrześcijanie znowu dzielą sie na pozostałe sekty rzymskie , greckie, wschodnie, zachodnie..... itd.. itp nawet Jehowi wywodzą się z chrześcijaństwa(jest tego ok 70 sztuk)
Ocen ten komentarz:
największą zarazą są wszelkiego rodzaju sekciaże!!!
Ocen ten komentarz:
Te JOGI daj se spokój z czarna zarazą nie wygrasz
Ocen ten komentarz:
Tak w tym, że Jedynym Panem jest Bóg zgadzam się z tobą, a co do reszty to nawet szkoda czasu komentować!
Ocen ten komentarz:
Zgadzam sie tylko i wyłacznie w jednym punkcie naszego sporu JEDYNYM PANEM JEST BÓG dlatego juz od dawna przestałem wierzyć polskojęzycznym pracownikom obcego watykańskiego państwa
Ocen ten komentarz:
Jeśli tak bardzo chcesz wiedzieć, to nie jestem ,, klerobojny". Tak, tak naprawdę mam na pieńku ze swoim proboszczem, bo uważam, że on i nasz biskup są zbyt liberalni. Nie raz mnie za to op.....dalał i to przy ludziach publicznie, ale ja się tym nie przejmuję, bo pewnie się ździwisz, ale ja się boję tylko Boga, a nie innych ludzi! Pozdrawiaju i paka!
Ocen ten komentarz:
A juści kum kum ...... . Masz COX-ik rację i to ŚWIĘTĄ !!! Po drugie ciężko polemizować z ludźmi zamiast Bogo to klerobojnymi. POZDRAWLAJU !!!! Lepszego Nowego Roku i zdróweczka PA !
Ocen ten komentarz:
Kumam, kumam! Tylko nie kumam czego piszesz takie bzdury o protestanatch. oni się odłączyli bo w kosciele istotnie były wtedy pene przekręty (handel odpustami itp.), ale głównie chodziło im o to, że wg. Lutra do zbawienia wystarczyła sama wiara ( Chrystus już nas zbawił, my nie musimy nic robić). papierz to potępoił i tak powstala schizma. Do tej swojej bajeczki o papierzu co to niby nie był katolikiem zapomniałeś jeszcze dodać legędę o papirzycy Joannie! Po wtóre to papierz nie ogłasza kogoś świętym, czy błogosławionym tylko zatwierdza decyzję wydaną przez odpowiednie organy watykańskie w których zasiadają również ludzie niewierzący w Boga! teraz Jogi kuma, czy dalej ajtam!
Ocen ten komentarz:
Ale ten COX leniwy Wszystko trzeba podać na tacy. Ten co nie był katolikiem to Leon X a dodatkowo ciekawe życiorysy żeby nie przemęczać COX-a podam tylko kilka imion i numerków: Aleksandr VI, Urban VI, Bonifacy VIII, Benedykt IX, Jan XII, Stefan VI, Honoriusz I. Ta pisana z dużej litery i inne dzieła naukowe, literackie i inne są nadal na liście. Jak do tej pory nikt tego nie zniósł zastosowano tylko liberalizm (czyt. zaniechanie przestrzegania) a Benedykt nie jest hipokrytą i wie co robi. Namawia do czytania ale nie oryginału tylko wybranych Jej fragmentów (czyt. wersji pasującej do polityki KK) Nie wiem czy wiesz ale część pradawnych prawdziwych chrześcijan nie godziło się na takie wybiórcze cytowanie Biblii i tak powstała sekta Protestancka, która nie chciała już dłużej utożsamiać się z sektą katolicką. Jak nadal nie kumasz to pytaj LUB SZUKAJ I CZYTAJ !!!!
Ocen ten komentarz:
Ciekawe który to papierz nie był katolikiem (jakoś jego imienia nie raczyłeś przytoczyć, a może poprostu tylko tak sobie to wymyślasz)? Poza tym udajesz takiego mądrego, a ciekawe czy wiesz, ze wielu papierzy w dawnych czasach zostało wybranych w sposób niewarzny, albo też sami uzurpowali sobie wybór na to stanowisko! ( byli to tzw. ,,antypapierze"). Być może to któryś z nich był niewierzący. A Biblia (pisana z dużej litery) to dalej jest w spisie ksiąg zakazanych? ( w domyśle, czy papierz Benedykt XVI jest hipokrytą bo namawia do czytania Księgi która jest zakazana przez Kościół Katolicki)
Ocen ten komentarz:
Tak tak tylko i wyłącznie Tylko nie kumam że COX nie kuma. W celu lepszego kumania polecam zapoznać z lekturą życiorysów i pontyfikatów papieży Z tego co wiem to nawet jeden z nich nie był katolikiem (niewierzący) Ale to nie ważne bo przecież papież jest mądrzejszy od Boga :(( Po prostu eugeniusz w lot łapie kto ma być święty a kto wyklęty nawet bibila widnieje w spisie ksiąg zakazanych To niektórym powinno dawać dużo do myślenia. Podkreślam niektórym !!!!
Ocen ten komentarz:
,,Swojego watykańskiego szefa" to księża muszą popierać tylko w sprawach dotyczących wiary katolickiej iKościoła katolickiego. W sprawach dotyczących polityki państwa każdy ksiądz może mieć swoje własne zdanie! Kumasz Jogi, czy dalej ajtam?
Ocen ten komentarz:
Atanazy Brzeski a nie jakiś "Atomazy" - jak się bierze temat to warto by cokolwiek kumać...
Ocen ten komentarz:
Okiej. Są nimi. Ale przysięgają posłuszeństwo przełożonym a nie Konstytucji RP Dlatego z urzędu muszą popierać szefa w Watykanie a to niekoniecznie jest zgodne z interesami naszej Ojczyzny. Kumasz czy ajtam !
Ocen ten komentarz:
Byłem w niejednej cerkwii. Płaciłem tylko w Supraślu, i to w muzeum ikon prawosławnych, a nie w kościele. Co do sponsorów to ksiądz Łoś ma takich, że ledwo zdołał utwardzić drogę dojazdową, a o remoncie cerkwii ( a już szczegulnie w środku) to nie ma co mażyć! co do księży którzy ,,wtrącają się do polityki" to są przecież Polakami, i tak jak każdy inny mają prawo wygłaszać swoje poglądy. A jeśli to się tobie nie podoba to już nie mój, ani nie ich problem!
Ocen ten komentarz:
Jeśli taki delikatny to pewnie ma dobrych i bogatych sponsorów moskiewskich. Jeśli chodzi o Bieszczady to nie myśl tylko pojedź tam.Po raz kolejny powtarzam, że są wyjątki od reguły ale już na wymarciu. Nadal wśród kleru króluje hasło KOREK-WOREK-ROZPOREK (czyt. wóda-kasa-sex)a ostatnio coraz częściej i polityka. Jakim prawem mieszają się będąc polskojęzycznymi pracownikami obcego watykańskiego państwa. Może na waszych kresach tego nie ma ale u nas tak i to nagminnie. Dla nich katolik i bliźni to tylko ten co mówi, robi i nawet myśli tak samo jak oni. Aż kipią katolicką miłością bliźniego :((
Ocen ten komentarz:
Więc jednak ksiądz łoś nie robi tego dla pieniędzy? ( wcześniej twierdziłeś co innego). Nasz proboszcz Dudek jest agresywny, ale napewno nie w stosunku do prawosławnych! Co do tych cerkwii w Bieszczadach to myślę, że to były opuszczone cerkwie przemienione na muzea sztuki prawosławnej.
Ocen ten komentarz:
to fakt nie jestem i nie udaję wielkiego eksperta. Są wyjątki od reguły. W cerkwi byłem kilka razy na Podlasiu w żadnej Zaliczyłem kilka w Bieszczadach to tam trzeba płacić nawet za samo wejście do środka. Po drugie pop mając przeciwko sobie silną i agresywną konkurencję rzymskokatolicką wie co robi Dojąc traciłby klienta. Czy teraz COX kuma czy ajtam
Ocen ten komentarz:
Skoro twierdzisz, że ,,księża prawosławni pewnie nie są tak zachłanni jak rzymsko katoliccy", to czemu piszesz, że im chodzi tylko o kasę?Wg. mnie sam sobie w tym momencie zaprzeczyłeś. Śmiem twierdzić, że wogóle nie byłeś w tej cerkwii i nie widziałeś tej ikony, a udajesz wielkiego eksperta!
Ocen ten komentarz:
a to dziwne !!! Ja bym zbierał a kto nie daje to go batem A tak na serio księża prawosławni pewnie nie są tak zachłanni jak rzymsko katoliccy. Znam kilku osobiście i WIEM COŚ O TYM ;)
Ocen ten komentarz:
Jogi- byłem kilkanaście razy w tej cerkwii, mój brat i moi znajomi też byli i ani razu nie widzieliśmy aby była zbierana taca!!!
Ocen ten komentarz:
do COX-a Wystarczy że na reklamę zareagują tłumy "owieczek" i nie trzeba biletów wystarczy "co łaska" na tacę ;) !!! Grosz do grosza i....można kupić nówkę 126P :) Wiem coś o tym !!
Ocen ten komentarz:
Jogi- nie pogrązaj się człowieku! gdyby im zalezało tylko na kasie, to by sprzedawali bilety wstępu do cerkwii, a ze sprzedaży samych obrazków naprawdę niewiele mozna wyciągnąć! Wiem coś o tym!
Ocen ten komentarz:
Niezły sposób !!! Prosta reklama a tak skuteczna. Klientów naiwnych na pęczki aż się łapki zacieraja księżulkom od kaski. A co z łzami ludzi po powodzi, ludzi bezdomnych i głodnych dzieci ??!!! SZKODA GADAĆ !!!
Ocen ten komentarz:
może to dlatego tyle objawień aby ukrucić przemyt który tam kwitnie... kto wie może to o to chodzi
Ocen ten komentarz:
Rozeznanie? To jest kwestia indywidualnego podejścia do tego typu zjawisk. Każdy ma jakiś zasób mądrości oraz doświadczenia, które pozwoli na subiektywną ocenę - bo o obiektywności tu nie moze być mowy.
Ocen ten komentarz:
a może P. Bóg nic nie chce objawić ? w końcu dawno temu w 2 przykazaniu danym Mojżeszowi zakazał rzezbić, malować i temu podobne rzeczy czynić ,a moze w związku z tym ,jest to jakieś diabelskie cholerstwo ? własnie w rozeznaniu jest sprawa,tylko ,kto ma niby tego rozeznania dokonać?
Ocen ten komentarz: